پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید، نفت مسجدسلیمان با سنگ‌پرانی به گل رسید.

هادی نوروزی ، درباره دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: واقعیت این است که حریف را دست کم گرفتیم. زمانی که گل دوم را به ثمر رساندیم کمی عقب آمدیم و همین موضوع باعث شد که دروازه‌مان باز و بازی به تساوی کشیده شود. ما سه امتیاز را مفت از دست دادیم. آنها آمده بودند تا سه امتیاز را به ما تقدیم کنند ولی ما این سه امتیاز را به آنها پس دادیم.

وی در ادامه با انتقاد از علیرضا فغانی نیز گفت: واقعا از آقای فغانی گله دارم. روز گذشته هواداران نفت مسجدسلیمان به شدت به ما توهین و به سمت ما آجر پرتاب می‌کردند ولی آقای فغانی بازی را متوقف نکرد و از ما می‌خواست تا بازی را ادامه دهیم. روی صحنه‌ای هم که دروازه‌مان باز شد به خاطر پرتاب آجر بود. بابک حاتمی از ترس این که آجری به او پرتاب شود، جای خود را خالی کرد و به سمت داور رفت تا در این باره با او صحبت کند ولی بازیکنان مسجدسلیمان از این موقعیت استفاده کردند و دروازه‌مان باز شد.

مهاجم تیم پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: واقعا چه کسی پاسخگوی این مسائل است؟ اگر یکی از آن آجرها به سر و صورت بازیکنان‌مان می‌خورد قطعا جانش را از دست می‌داد. باشگاه نفت مسجدسلیمان چطور با این شرایط ادعای فرهنگی بودن را دارد. لیدرهای آنها از طریق بلندگو به ما توهین می‌کردند اما هیچ کس جلوی آنها را نمی‌گرفت. من خودم چند بار با آقای فغانی درباره پرتاب اشیا و آجرها صحبت کردم اما او می‌گفت که بروید و کارتان را ادامه دهید. این در حالی بود که در طول مسابقه جرات نمی‌کردم به لب خط بروم و توپ را سانتر کنم زیرا هر لحظه امکان داشت سنگ یا آجری به من برخورد کند. نفت مسجدسلیمان با سنگ‌پرانی دروازه‌مان را باز کرد.

نوروزی در ادامه تاکید کرد: بازی کردن در ورزشگاه شهر مسجدسلیمان واقعا اشتباه است. این ورزشگاه امنیت لازم را ندارد. نمی‌دانم چطور مسئولان اجازه می‌دهند در آنجا بازی برگزار شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان بارها از مسئولان درخواست تعویق این مسابقه را داشتند، گفت: هیچ کسی به حرف ما گوش نکرد. حالا خستگی فراوان و مصدومیت گابریل حاصل این مسابقه برای ما بوده است. هیچ مسئولی به دیدار ما برابر النصر نگاه ملی نداشت و همین موضوع باعث شد تا فشار زیادی را تحمل کنیم. اگر نگاه ملی می‌شد مطمئنا الان وضعیت بهتری داشتیم. با این حال با تمام این بی‌مهری‌ها تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مقابل النصر بهترین نتیجه‌ را بگیریم. امیدوارم که من هم گلزنی کنم و یک عیدی خوب به هواداران بدهم.

مهاجم تیم پرسپولیس در ادامه درباره لیگ برتر نیز گفت: واقعا ما در لیگ بدشانس هستیم. در هر بازی اتفاقی رخ می‌دهد که به خاطرش نتیجه‌ را واگذار می‌کنیم. امیدوارم که در سال 94 همه این بدشانسی‌ها از پرسپولیس دور شود و به روزهای خوبمان برگردیم. می‌دانم که روزهای سختی پیش‌رو داریم اما به آینده امیدوار هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)