مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در پايان ديدار با استقلال گفت: فرصت هاي گلزني ما در اين ديدار بسيار بهتر از استقلال بود و اگر كمي شانس داشتيم به پيروزي دست مي يافتيم.

وحيد هاشميان خاطرنشان كرد: مسابقات جام ولايت فرصت خوبي براي بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس بود تا بتوانند توانايي هاي خود را در زمين به نمايش بگذارند. دو تیم بازی خوبی انجام دادند و ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم. چند بازیکن محروم داشتیم و ملی‌پوشان پرسپولیس هم نبودند.

وي ادامه داد: متاسفانه در اين جام 6 بازيكن اصلي خود را به دليل حضور در تيم ملي در اختيار نداشتيم و دو مدافع ما نيز محروم بودند و به همين دليل نتوانستيم خود را به خوبي در زمين هماهنگ كنيم.

هاشيمان با اشاره به نمايش خوب پرسپوليس در اين ديدار گفت: در هر دو نيمه شروع خوبي داشته و به گل نيز دست يافتيم و اگر كمي در ضربات آخر دقت مي كرديم به يك پيروزي خوب مي رسيديم.

وي افزود: هر دو تيم در اين ديدار بسيار هجومي و روان كار كرده و بازيكنان نيمكت نشين آنها توان خود را به اثبات رساندند.

وی در مورد درگیری‌اش با امیرحسین فشنگچی گفت: ماجرای خاصی نبود. وظیفه‌ام تذکر به هم تیمی‌هایم بود. به فشنگچی در آن صحنه گفتم وقتی بازیکنان استقلال در حال بازی کردن هستند تو چرا بالای سر بازیکنان این تیم ایستاده‌ای؛ بازی‌ات را ادامه بده.

هاشمیان در ابتدای مصاحبه نیز به برخی خبرنگاران گفت از سؤالاتتان معلوم است که استقلالی هستید.

 

هاشيمان در پايان ابراز اميدواري كرد، عملكرد خوب پرسپوليس در اين مسابقات، موجبات موفقيت آنان در ليگ برتر و جام حذفي را به ارمغان آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)