به صعود امیدوارم شدیم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: با اين نتيجه صددرصد به صعود به مرحله بعد اميدوار شديم.

 

وحيد هاشميان پس از تساوي بدون گل بنيادكار و پرسپوليس اظهار داشت: با اين نتيجه كه به دست آمد صددرصد به صعود به مرحله بعد اميدوار شديم.

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه هاشميان متفاوتي را نسبت به گذشته ديديم گفت: اين موضوع را قبول دارم. خوشبختانه توانستيم مساوي با ارزشي كسب كنيم. به جز 20 دقيقه ابتدايي بازي توانستيم مسابقه را به كنترل خود در آورده و جريان بازي را به دست بگيريم. موقعيت‌هاي خوبي هم داشتيم و اعتقاد دارم داور مي‌توانست يك پنالتي را هم براي پرسپوليس بگيرد.

 

هاشميان تاكيد كرد: در مجموع يك تيم هماهنگ بوديم كه توانستيم بنياد كار را غافلگير كنيم. به نظرم مربيان در اين ديدار زحمت كشيدند كه در نهايت توانستيم به يك امتياز شيرين دست پيدا كنيم.

مهاجم پرسپوليس يادآور شد: با عملكردي كه در مسابقه امروز داشتيم توانستيم تا حدودي ناكامي‌هاي گذشته را به فراموشي سپرده و بخشي از آنها را جبران كنيم.

وي افزود: با شكست الاتحاد عربستان و بنياد كار در ديدارهاي برگشت به مرحله بعدي صعود مي‌كنيم و در اين راه به حمايت هواداران احتياج داريم.

 

وحيد هاشميان گفت: با اين بازي كه به نمايش گذاشتم، نشان دادم كه انتقاد كارشناسان مغرضانه است.

 

مهاجم پرسپوليس كه سابقه بازي در بوندسليگا را هم در كارنامه دارد، درباره عملكرد خودش در اين بازي گفت: من هميشه در تمام بازي‌ها پرتلاش بوده‌ام و تمام توانم را براي تيم پياده كرده‌ام. دراين بازي نشان دادم كه نه كند هستم و نه سرعتم كم شده است. البته در اين سه ماهي كه به پرسپوليس آمده‌ام، نزديك به دو ماه مصدوم بوده‌ام و شرايط آمادگي كامل نداشته‌ام. متاسفانه بعد از داربي انتقادهاي مغرضانه‌اي مطرح شد و عملكرد من در داربي زير سوال رفت. براي كارشناساني كه بدون مطالعه، بدون آمارگيري و بدون اطلاع از وضعيت مصدوميت من انتقاد كرده‌اند، متاسفم.

هاشميان همچنين با انتقاد از تيم داوري گفت: به نظر من يك صحنه خطا روي هادي در محوطه جريمه اتفاق افتاد كه داور مي‌توانست پنالتي اعلام كند. ضمن اينكه گل حريف هم به درستي مردود اعلام شد چرا كه آفسايد بود.

مهاجم پرسپوليس در پايان در پاسخ به اين سوال كه چرا در بازي با بنيادكار نسبت به عملكرد ساير بازيكنان، اعتراض مي‌كرده گفت: اعتراض خاصي نداشتم. البته در نيمه اول تعداد پاس‌هاي اشتباه ما قدري زياد بود اما در نيمه دوم بهتر شديم و وضعيت به سود ما رقم خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)