برای پول به پرسپولیس نیامده ام/ امیدوارم به تیم و هواداران کمک کنم
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مي‌دانستم امكان دارد در ايران فوتبالم را ادامه بدهم اما دقيقه 90 همه چيز دست به دست هم داد تا قرمز پوش شوم.

 

وحيد هاشميان پس از عقد قرارداد با پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به شرايطي كه براي من پيش آمده اين انتقال به نظر من ضرب‌العجل انجام شد من مثل هميشه ابتدا در ديدار دوستانه‌اي پس از حضورم در ايران با كاشاني شركت كردم و حرف‌هاي مختلفي را با او زدم.

 

وي افزود: پس از اين ديدار دوستانه روز گذشته حبيب كاشاني با من تماس گرفت و اعلام كرد دايي راضي است تا من قرمز پوش شوم البته صحبت‌هاي خوبي هم با علي دايي در اين باره داشتم.

 

وي ادامه داد: اميدوار هستم كه بتوانم به پرسپوليس كمك كنم من صبح امروز قرار بود به آلمان بروم كه پس از اينكه اين اتفاق افتاد پروازم را كنسل كردم تا با پرسپوليس رسما عقد قرارداد نمايم.

 

هاشميان همچنين در جواب سؤالي كه هدف اصلي شما براي پرسپوليسي شدن چيست يادآور شد: مي‌خواهم واقعا به پرسپوليس كمك كنم اين تيم واقعا شناخته شده است و هواداران بسيار خوبي دارد مسائل مادي به هيچ عنوان نقشي نداشت و فقط هدفم كمك به اين تيم بود.

 

وي در پايان در جواب سؤالي كه آيا فكر مي‌كرديد يك روز پرسپوليسي شويد نيز گفت: با توجه به اتفاقاتي كه برايم افتاده بود امكان مي‌دادم كه فوتبالم را در ايران ادامه دهم اما دقيقه 90 همه چيز دست به دست هم داد تا در خدمت پرسپوليس باشم اميدوارم به اين تيم و هوادارانش كمك كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)