مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به رغم اين كه بازي دشواري پيش رو داريم، اما با شكست تيم مس در نظر داريم به كسب سهميه آسيايي همچنان اميدوار بمانيم.

 

وحيد هاشميان روز سه شنبه در خصوص مسابقه پس فردا برابر مس افزود: مس يكي از تيم هاي قوي اين دوره از رقابت هاي ليگ برتر است، چرا كه آنها در انديشه كسب رتبه مناسب تر در جدول رده بندي بوده و به طور حتم با تمام قوا مقابل ما ظاهر خواهند شد.

به گفته وي پرسپوليس نيز پس از پيروزي پر گل مقابل نفت تهران عزمش را براي كسب سهميه آسيايي دوچندان كرده و بر همين اساس پيش بيني مي كنم هواداران جدال زيبايي را از هر 2 تيم شاهد باشند.

 

مهاجم تيم پرسپوليس در خصوص شرايط فعلي اين تيم نيز گفت: تيم ما در وضعيت خوبي بسر مي برد و بازيكنان تمرينات را با جديت دنبال و از هر نظر آماده هستند.

 

به اعتقاد وي پرسپوليس در بازي هاي اخير خود، به جز ديدار مقابل بنيادكار خوب بود كه با پشت سرگذاشتن شرايط فعلي روند مناسب گذشته را همچنان در آينده ادامه خواهد داد تا به اهداف مورد نظر دست پيدا كند.

هاشميان در خصوص وضعيت جسماني و مصدوميت خودش نيز گفت: خوشبختانه مصدوميتم برطرف شده و همراه ساير بازيكنان تمرينات را به طور مرتب دنبال مي كنم.

وي افزود: پس از رهايي از مصدوميت، به علت فشردگي بازي ها بدنم مقداري خسته شده بود كه با سپري كردن زمان و تمرينات مناسب مجددا به شادابي لازم رسيده ام.

مهاجم تيم پرسپوليس درباره ديدار اين تيم مقابل نفت تهران نيز گفت: با اين كه در اين بازي چند بازيكن مصدوم و محروم داشتيم، اما بازيكناني كه به ميدان رفتند خوب كار كرده و سه امتياز حساس را از اين تيم خوب و جنگنده گرفتند.

تيم فوتبال پرسپوليس در آغاز هفته سي و دوم رقابت هاي ليگ برتر عصر پنجشنبه هفته جاري مقابل مس كرمان قرار مي گيرد. اين بازي راس ساعت 20:15 درورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)