مرجع خبری پرسپولیس : وحید هاشمیان عصر یکشنبه گل دوم پرسپولیس را زد تا تصویر بالابردن دست هایش را بعد از آن گل های حساسی که برای تیم ملی زد، دوباره در ذهن ها زنده کند.

 

وحید هاشمیان، بعد از 11 سال و 11 ماه و 22 روز در لیگ برتر ایران گل زد. هواداران پرسپولیس زودتر از اینها منتظر گلزنی او بودند، در ابتدای نیم فصل دوم. اما قمست این بود که هاشمیان در یکی از پرفشارترین روزهای پرسپولیس و رد شرایطی که تمام انتقادات بسیار گسترده شده بود، برای این تیم گلزنی کند.

 

وحید بعد از شکست ذوب آهن در اصفهان بسیار خوشحال به نظر می رسد. او روی فرم نشان می دهد و می گوید: «فکر نمی کردیم با این نتیجه اما می دانستیم برنده خواهیم بود.» هاشمیان از اولین گلش بعد از سال ها در لیگ برتر می گوید.

 

*آخرین گلت را با پیراهن پاس یادت آمد؟ به چه تیمی بود؟

والا خیلی سوال سختی است. فکر کنم همین ذوب آهن بود.

 

*یعنی آخرین گل را به این تیم زدی و حالا اولین گل را هم همینطور؟

خیلی یادم نیست. کمی شک دارم. شاید هم به فجرسپاسی بود. فکر کنم این تیم را سه بر یک بردیم که من گل دوم تیم را زدم. یا شاید هم بازی ابومسلم بود.

 

*فجرسپاسی درست بود…

خب چون خیلی سال می گذرد، واقعا سخت یادم می آید. فکر کنم 12 سال پیش بود و بازی در ورزشگاه تختی برگزار می شد که من آخرین گلم را زدم و بعد از آن راهی هامبورگ شدم.

 

*وقتی دروازه ذوب آهن را باز کردی و بعد از 12 سال در لیگ گل زدی چه حسی داشتی؟

هر مهماجمی که گل بزند خوشحال می شود. من هم دوست دارم برای پرسپولیس زیاد گل بزنم. اما نکته ای که گل من داشت این بود که باعث شد شانس بردمان بیشتر شود. بازی که یک بر صفر بود شرایط حساسی داشتیم و هر لحظه ممکن بود نتیجه برگردد اما گل دوم شرایط را بهتر کرد و توانستیم با زدن گل سوم برد خود را تضمین کنیم.

 

*خوب موقعی گل زدی، درست در روزهایی که فشار روی تو خیلی زیاد بود.

من بعد از مصدومیت دومم زیاد برای تیم بازی نکردم. 20 دقیقه جلوی شاهین بوشهر و استقلال به میدان رفتم. فقط در بازی ذوب آهن بود که در ترکیب ثابت قرار گرفتم. فشار زیادی روی من و کل تیم بود. همه انتظار زیادی داشتند. از طرفی باید بگویم کمی ناآمادگی در بدنم مانده بود. خیلی تلاش کردم مکاملا آماده شوم. الان شرایط خوبی دارم و فکر می کنم بتوانم بهتر شوم.

 

*واقعا فکر می کردی با این نتیجه برنده شوید؟

می دانستیم برنده می شویم اما نه با این نتیجه. بازی در زمین حریف بود و سختی های خاصی داشت. قبل از بازی سایت باشگاه نظرسنجی کرده بود و 96 درصد از طرفداران گفته بودند ما این بازی را می بازیم و تنها 4 درصد عقیده داشتند ما برنده می شویم. ما با این برد نشان دادیم آمار تعیین کننده نیست. در بازی استقلال خوب بازی کردیم و فقط گل نزدیم. مقابل بنیادکار هم بازی متعادلی انجام دادیم ولی متاسفانه دوباره گل نزدیم. اما بدشناسی ذوب آهن بود که مقابل آنها تمام این گل نزدن ها را جبران کردیم و گل زدیم.

 

*خیلی از بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی می گفتند این برد را تقدیم به آن 4 درصد هوادار می کنیم. تو چطور؟

اتفاقا حرف خوبی زدید. من چنین نظری ندارم. این برد را تقدیم می کنیم با تمام طرفداران پرسپولیس.

 

*فکر می کنی چرا طرفداران رای به شکست شما دادند؟

خیلی طبیعی بود. بازی در خانه حریف برگزار می شد و خیلی سخت بود. ذوب آهن تیم کوچکی نیست. بعد از بازی بنیادکار هم که ما مساوی کردیم و انصافا دست کمی از برد نداشت، غیرکارشناسان و آدم های شکست خورده فوتبال نظرات کارشناسی می دادند و تیم ما را تحت فشار گذاشتند. متاسفانه این عده نظرهای خیلی بدی می دهند و از نتیجه پرسپولیس برابر بینادکار انتقاد می کردند. خدا را شکر می کنیم در این شرایط سخت دوباره برنده شدیم.

 

*تیم ذوب آهن هم خیلی بد بازی کرد.

ببینید آنها یک تیم خیلی خوب هستند. تاکتیکی و تکنیکی بازی می کنند. بازیکنان با اخلاق و شایسته ای دارند ولی فکر کنم خستگی بازی الریان روی کارشان تاثیر داشت. از طرفی چون در کورس قهرمانی بودند و باید این بازی را می بردند خیلی بیشتر از ما استرس داشتند و تحت فشار بودند. فکر کنم به همین دلیل باختند.

 

*فکر می کنی پرسپولیس به دور دوم لیگ قهرمانان برسد؟

اگر بتوانیم دو بازی داخل خانه را ببریم به دور بعد می رسیم. ما خیلی امیدوار هستیم.

 

*سوال آخر هم درباره کارلوس کروش است. نظر تو درباره حضور او در تیم ملی چیست؟

کروش مربی بزرگی است. در تیم های خیلی بزرگی کار کرده مثل منچستر یونایتد، تیم ملی پرتغال و رئال مادرید. او در رئال موفق نبود ولی راه یافتن به چنین تیمی کار خیلی سختی است و هر کسی نمی تواند در رئال کار کند. من به او خیلی امیدوار هستم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)