خبرگزاری پرسپولیس : وحید هاشمیان که در تعطیلات لیگ دسته پنجم آلمان به ایران سفر کرده بود برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفت و چند بار هم با مسئولان این باشگاه ملاقات کرد.

هاشمیان که علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و نتایج این تیم را در مدت حضورش در ایران به دقت پیگیری کرد دقایقی با ما همکلام شد:

 

خيلي پيگير بازي‌هاي پرسپوليس هستيد و حتي براي ديدن بازي‌هاي اين تيم به ورزشگاه هم رفتيد. فكر مي‌كنيد حضور يحيي گل‌محمدي چقدر در تحول پرسپوليس نقش داشته؟
‌‌‌ خب همانطور كه خودتان گفتيد پرسپوليس متحول شده و تا الان نتايج خوبي گرفته. من فكر مي‌كنم يحيي گل‌محمدي از نظر روحي خيلي توانسته به تيم كمك كند و تيمي كه انتخاب كرده، به او خيلي كمك مي‌كند و جزو شانس‌هايش بود.

يعني حضور گل‌محمدي تنها يك شوك براي تيم بوده؟!
‌‌‌ نه، فكر نمي‌كنم. معمولا مربياني نتيجه مي‌گيرند كه سيستم خوبي براي تيمشان پيدا كنند. به نظر من يحيي هم سيستم خوبي براي تيم پيدا كرده و در واقع پرسپوليس گمشده‌اش را پيدا كرده.

اما پرسپوليس در چند بازي اخير، با وجود اينكه خيلي خوب گل مي‌زند، موقعيت‌هاي زيادي را هم از دست مي‌دهد.
‌‌‌ من بازي پرسپوليس با صبا را نديدم كه در مورد آن بازي صحبت كنم اما دليل اين مساله را مي‌توانيد از خود گل‌محمدي بپرسيد.

به عنوان مهاجمي كه تجربه زيادي داريد مي‌توانيد دلايل گل نشدن توپ‌هاي مهاجمان پرسپوليس را بگوييد؟
‌‌‌ بله، من به عنوان بازيكني كه در خط حمله بازي مي‌كرد هر كمكي كه از دستم برآيد براي فورواردهاي پرسپوليس انجام مي‌دهم اما پرسپوليس در بازي با ملوان 6 گل زده، برابر نفت تهران 4 گل و به فجر هم 2 گل. اين نشان مي‌دهد مهاجمان پرسپوليس راه‌هاي گل زدن را خوب بلدند.

اما مقابل نفت تهران حدود 5 موقعيت خيلي خوب را خراب كردند، برابر صبا هم اين مشكل وجود داشت.
‌‌‌ به هرحال در بازي فوتبال نمي‌شود همه توپ‌ها را گل كرد. در واقع اگر اين اتفاق بيفتد و مثلا يك تيم 50 گل بزند، هيجان و زيبايي بازي گرفته مي‌شود. در كل اينكه آمار گلزني پرسپوليس خيلي خوب است و اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.

ديروز خبر رسيد كه محمد رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس استعفا داده.
‌‌ هنوز اين خبر تاييد نشده اما اميدوارم رويانيان در پرسپوليس بماند و به اين باشگاه كمك كند. به نظر من مديريت بايد ثبات داشته باشد. اين به سود فوتبال نيست كه مديريت باشگاهي زود به زود تغيير كند و تا يك مدير مي‌آيد و راه و چاه كار را از بر مي‌شود، كنار برود و يكي ديگر بيايد. مديراني كه مي‌آيند بايد وقت و فرصت داشته باشند تا طولاني‌مدت در باشگاهي كار كنند تا فوتبالمان رو به جلو پيش برود، نه اينكه عقبگرد داشته باشد.

دربي را چطور مي‌بينيد؟ اين دربي به نظر مي‌رسد از آن دربي‌هايي است كه نمي‌شود نتيجه‌اش را پيش‌بيني كرد.
‌‌‌ من قبلا هم گفتم دربي، بازي احساسات است. به نظرم هر تيمي احساساتش را بيشتر كنترل كند و حواسش بيشتر جمع باشد مي‌تواند پيروز شود اما من فكر مي‌كنم اين دربي مساوي مي‌شود، هر چند كه دوست دارم و اميدوارم پرسپوليس ببرد.

واقعا فكر مي‌كنيد دربي مساوي مي‌شود؟!
‌‌ به نظرم بازي سختي است كه فكر مي‌كنم اين بار با تساوي به پايان مي‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)