مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس گفت: درباره داوری صحبت نمی کنم ولی ما می توانیم در بازی های بعدی به بخشی از خواسته های خودمان برسیم و حداقل سهمیه حضور در جام قهرمانان را به دست بیاوریم.

 

وحید هاشمیان درباره بازی پرسپولیس مقابل فجر سپاسی با ذکر مطلب فوق در ادامه گفت:

 

مقابل فجرسپاسی یک مقدار بد شانس بودیم و در کنار آن شوت های استثنایی بازیکنان فجر هم بود، که فوتبال خوبی بازی کردند. شاید انگیزه های آنها بیشتر از ما بود، چون آنها برای جلوگیری از سقوط بازی می کنند. البته ما هم برای بالا رفتن در جدول و کسب سهمیه می جنگیم ولی بین اینکه در کورس باشید یا اینکه بخواهید خود را به آن شرایط برسانید تفاوت وجود دارد.

 

وی در ادامه درباره سفرش برای اخذ مدرک مربیگری و حرف و سخن های پیش آمده گفت: من وقتی برای اولین بار به پرسپولیس آمدم، دو نوبت از همین دوره مربیگری را پشت سر گذاشته بودم ولی به جهت قراردادی که داشتم، همه چیز منتفی شد. در ابتدای فصل هنگام عقد قرارداد جدید صحبت کردیم و گفتم که باید در این دوره شرکت کنم، چون در غیر اینصورت یکسال دیگر عقب می افتم.

 

هاشمیان تصریح کرد: زمان این کلاس ها را از قبل هماهنگ کرده بودم که 9 ماه طول می کشید. باشگاه هم قبول کرد و در آن زمان اصلا معلوم نبود که قرار است هر سه، چهار روز یک بازی انجام دهیم. با این وجود وقتی برای این مرحله قرار شد بروم، هم با آقای دنیزلی و هم با سردار رویانیان صحبت کردم و با اینکه ابتدای فصل توافق شده بود، رفتنم را منوط به اجازه آنها کردم که موافقت شد. در واقع اگر مخالفت می شد، با وجود آنکه دو مرحله را پشت سر گذاشته بودم، از رفتن خودداری می کردم.

 

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: در واقع باید گفت مدرک A اروپا را گرفته ام. البته خود مدرک نیامده ولی می دانم قبول شده ام. 70 درصد نمره که عملی بود را به خوبی پشت سر گذاشتم و 30 درصد هم آزمون کتبی بود. برای مرحله بعدی یعنی لیسانس حرفه ای هنوز اقدام نکرده ام. این دوره شاید در ایران کوتاه مدت باشد، اما در آلمان و با استاندارد یوفا یازده ماه طول می کشد و ورود به آن، زمانی خواهد بود که مربیگری را آغاز کرده باشم.

 

وحید هاشمیان در پایان پیرامون صحبت های ایمون زاید مبنی بر رقابت و اینکه از او برای تسلط به زبان فارسی کمک می گیرد، گفت: من رقابت را خطر نمی بینم. یک رقابت سالم، فرصت است و اگر خوب باشید از سوی مربی مورد استفاده قرار می گیرید. در مورد کمک به زاید هم نشنیده بودم که این حرف را زده است. به هر حال من هم در خارج از کشور بازی کرده ام و ندانستن زبان سخت است، از این رو وقتی کمکی از دستم بر بیاید، دریغ نمی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)