پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان پرسپولیس و سپاهان امروز (یکشنبه) زیر ذره بین ماموران کنترل دوپینگ هستند تا نمونه‌گیری‌های مربوطه انجام شود.

احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خصوص حضور ماموران کنترل دوپینگ در دیدار سپاهان و پرسپولیس به سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ماموران کنترل دوپینگ در این بازی حساس حضور داشته و بازیکنان 2 تیم را زیر نظر دارند. امیدواریم تا 2 تیم حاضر در این رقابت از حیث دوپینگ با اطمینان تلاش خود را برای کسب نتیجه انجام دهند.

وی افزود: اگرچه شخصیت تیم‌های حاضر در فینال جام حذفی و باشگاه‌ها نشان از عزم جدی در خصوص عدم استفاده از دوپینگ وجود دارد اما بی‌شک بازیکنان امروز زیر ذره بین ماموران کنترل دوپینگ هستند تا نمونه‌گیری‌های مربوطه انجام شود. برای هر 2 تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که شاهد بازی زیبا و به دور از حاشیه باشیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص سایر مسابقات لیگ برتر گفت: در مورد سایر مسابقات با توجه به هفته‌های پایانی نیز قطعا این حساسیت مدنظر کمیته پزشکی است و ماموران خود را بر اساس برنامه‌هایی که وجود دارد به رقابت‌ها اعزام می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: 80 نمونه تست کنترل دوپینگ در آزمایشگاه کنترل دوپینگ همچنان تحت آنالیز داریم و منتظر پاسخ این آزمایشگاه در خصوص اعلام نتایج هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)