مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای مهاجم ایرانی تیم الغرافه آرزوی موفقیت دارم،‌ اما برابر پرسپولیس این آرزو را برایش ندارم.

 

وحید هاشمیان در خصوص بازی فردا شب مقابل الغرافه اظهار داشت: پس از مصدومیت بدی که گریبانگیرم شد، در حال حاضر شرایط بهتری دارم و باید تا روز بازی صبر کنم که وضعیتم کاملا مشخص شود.

 

وی افزود: خوشبختانه احساس دردی ندارم و بسیار امیدوارم که در دیدار برابر الغرافه در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان بروم. انگیزه زیادی دارم که در این روزهای خوب دوباره به ترکیب پرسپولیس بازگردم.

 

هاشمیان در خصوص تیم فوتبال الغرافه قطر نیز گفت: مقابل الغرافه در قطر کار بسیار سختی در پیش داریم اما به دنبال این هستیم که مثل بازی با الشباب با یک نتیجه خوب الغرافه را پشت سر بگذاریم. البته آنها بازیکنان خوب و خطرناکی دارند و ما نباید این موضوع را فراموش کنیم.

 

وی یادآور شد: اگر شما بازی‌های پرسپولیس را در چند وقت اخیر به دقت نگاه کنید، متوجه این موضوع می‌شوید که ما در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس دیگری هستیم و اصلا با پرسپولیس لیگ برتر و جام حذفی متفاوت هستیم. به نظر می رسد که در ایران یک تیم و در آسیا تیم دیگری هستیم. ما به دنبال این هستیم تا به هر طریقی که شده در آسیا به نتیجه مطلوب برسیم و سریع‌تر از گروه خودمان به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

مهاجم پرسپولیس درباره فرهاد مجیدی نیز گفت: پرسپولیس در حال حاضر در خط دفاعی نشان داده که بسیار خوب است. ما در 2 بازی 9 گل زده ایم و یک گل خورده‌ایم؛ بنابراین خط دفاعی ما بسیار قوی و با تمرکز شده است. برای فرهاد مجیدی که یک بازیکن ایرانی است آرزوی موفقیت می‌کنم اما فقط مقابل پرسپولیس برای او آرزوی موفقیت نمی‌کنم تا به تیم ما گل نزند. ما شناخت خوبی از فرهاد داریم و باید مراقب این بازیکن باشیم.

 

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که چند درصد فکر می‌کنید پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، ‌گفت: من صددرصد معتقدم که پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)