مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن باتجربه پرسپولیس تاکید می‌کند که عامل اصلی عدم نتیجه گیری پرسپولیس در این فصل لیگ بر‌تر مسائل حاشیه‌ای است.

 

وحید هاشمیان با بیان مطلب فوق افزود: مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت آسیب دیدگی‌اش گفت: من دچار کشیدگی پشت ران پا شدم که طبق تشخیص پزشکان بین درجه ۱ و درجه ۲ است.

 

هاشمیان در ادامه افزود: در حال حاضر زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی و آب درمانی و دوچرخه سواری می‌پردازم اما مشخص نیست کی به میادین بر می‌گردم.

 

وی ادامه داد: من این روز‌ها چاره‌ای جز انجام تمرینات فیزیوتراپی ندارم و هر چه سریع‌تر آماده شوم به میادین بر می‌گردم اما خودم از این شرایط غمگین هستم در حالیکه از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی داشتم بدشانسی آوردم و مصدوم شدم و از این بابت بسیار ناراحتم.

 

این بازیکن سرخ پوش با بیان اینکه در این شرایط تیم می‌توانستم در حد خودم به تیم کمک کنم، تاکید کرد: از روزی که مصدوم شدم تلاشم را انجام می‌دهم هر چه سریع‌تر به میادین برگردم الان هم صبح و بعد از ظهر در دو، سه کلینیک مختلف پیگیر برطرف شدن مصدومیتم هستم تا هر چه زود‌تر به میادین برگردم.

 

مهاجم پرسپولیس متذکر شد: با این حال پزشکان هنوز تشخیص نداده‌اند چه زمانی به میادین بر خواهم گشت.

 

هاشمیان همچنین با اشاره به دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، گفت: به نظر من پرسپولیس خوب بازی کرد. بازیکنان تلاش خود را خوب انجام دادند. اگر آن توپ در دقایق نخست توسط کاظمیان به تیر دروازه برخورد نمی‌کرد، می‌توانستیم سه امتیاز را مال خود کنیم. البته سپاهان هم فرصت‌هایی داشت که بعد از ده نفره شدن ما به دست آورد که مثلا در اواخر بازی بود.

 

وی افزود: در کل پرسپولیس یکی از روزهای خوب خود را در مقابل سپاهان سپری کرد، شاید بسیاری اعتقاد داشته باشند که این بازی کسل کننده بود اما من اعتقاد دارم دو تیم فوتبال خوبی را ارائه دادند.

 

این بازیکن همچنین افزود: شاید به دلیل اینکه تماشاگران کمی برای دیدن این بازی به ورزشگاه رفته بودند، برخی می‌گویند بازی کسل کننده بود اما دو تیم جوانمردانه و شجاعانه بازی کردند و شاید نبود تماشاگران بازی را کسل کرده بود.

 

مهاجم تیم پرسپولیس با اشاره به شعار هواداران این تیم بر علیه کادرفنی پس از بازی برابر سپاهان، گفت: سرمایه‌های پرسپولیس و استقلال طرفداران آن و مردم هستند. درست است که تماشاگران پرسپولیس امسال اذیت شدند اما آنها باید بدانند هیچگونه کم کاری از سوی بازیکنان و کادرفنی نشده، بلکه یکسری مسائل حاشیه‌ای باعث شد، نتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

 

وی تصریح کرد: به هر حال شعار هواداران واقعی پرسپولیس‌‌ همان جمله معروف است که «اول شوی، آخر شوی دوستت داریم». ما که هنوز به آخر نرسیدیم و با اختلاف یک امتیاز با تیم ششم جدول در رده هفتم قرار داریم.

 

هاشمیان همچنین با بیان اینکه هنوز هم این شانس را داریم با درخشش در بازی‌های آینده بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهیم، تاکید کرد: ما اگر بتوانیم امسال جزو سه تیم بر‌تر لیگ بر‌تر باشیم و مجوز حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و همینطور بتوانیم در مسابقات لیگ آسیا از مرحله اول صعود کنیم، می‌توانیم بگوییم کارنامه قابل قبولی داشتیم.

 

وی در خصوص برنامه پرسپولیسی‌ها برای جام حذفی و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات نیز خاطرنشان کرد: به نظر من روی مسابقات جام حذفی نمی‌توان حساب کرد، چراکه برای قهرمانی در جام حذفی حوادث دخیل می‌شود. همانطور که گفتم حضور در بین ۳ تیم لیگ بر‌تر و همچنین صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند کارنامه خوبی برای این فصل پرسپولیس باشد و بچه‌ها با تلاش خود می‌توانند به این دو مهم دست یابند.

 

این بازیکن اسبق تیم ملی با اشاره به رویارویی ملی پوشان در دو دیدار برابر بحرین و اندونزی گفت: خوشبختانه ما صعود مقتدرانه‌ای داشتیم اما برای مرحله بعد باید یک مقدار بهتر و هماهنگ‌تر عمل کنیم چراکه مقابل تیم‌هایی که از مهاجمان خوبی بهره می‌برند کار بسیار سختی را پیش رو داریم. ما باید برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم تا همانطور که راحت از مرحله مقدماتی صعود کردیم، در مرحله بعد هم بتوانیم مقتدرانه صعود کنیم.

 

هاشمیان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی این توانایی را دارد که مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کند، گفت: توانایی ما مهم نیست، مهم توانایی‌های تیم‌های حریف است چراکه این تیم‌ها تلاش بسیاری انجام می‌دهند و از سوی دیگر با استفاده از امکانات خوبی که در اختیار دارند، دارای قدرت بالایی هستند. من امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف بتوانیم بار دیگر به جام جهانی صعود کنیم.

 

وی با اشاره به عملکرد کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ‌ کی روش مربی بزرگی است و مقابل بحرین نشان داد آثار حضورش باعث شده تا بازیکنان تیم ملی برای رویارویی با بحرین استرس نداشته باشند و مثل همیشه عصبی کار نکنند، اما با این حال کار اصلی کی روش در مرحله بعد شروع خواهد شد و توانایی‌هایش مشخص می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)