مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس باید سعی كند تا مشكلات موجود را به آرامی و با دقت حل كرده و از آنها عبور كند.

وحید هاشمیان با اشاره به اتفاقات رخ داده در بازی تیم های پرسپولیس تهران و داماش گیلان گفت: این اتفاقات را كسی تایید نمی كند و خود بازیكنان نیز ضمن عذرخواهی، از این مساله ابراز ناراحتی كردند. این حركتی بود كه از روی شادی رخ داد و روی فكر نبود.

این فوتبالیست با اشاره به بازتاب این اتفاق در خارج از ایران گفت: انتشار خبرها، فیلم ها و عكس های این اقدام و بزرگنمایی آن باعث شد تا رسانه های خارجی هم آن را بزرگ كنند كه این مساله برای كشور ما بد بود. البته به نظر من در این زمینه مطبوعات و صدا و سیما هم بد عمل كردند.

وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به سابقه بازی خود در بوندسلیگای آلمان، آیا چنین صحنه هایی را در این مسابقات نیز مشاهده كرده و برخورد با آنها در این كشور چگونه بوده است، گفت: این گونه حوادث و حركات به شكل دیگری در همه جا رخ می دهد، ولی چون مردم ایران حساس بوده و در كشور ما، مساله اخلاق مداری نیز بسیار مهم است، به همین سبب این گونه اقدامات در كشور ما بیشتر به چشم می آید.

ملی پوش پیشین تیم ملی فوتبال ایران در باره نوع واكنش ها و برخوردها با این مساله در كشورمان گفت: به هر حال این بازیكنان عذرخواهی كردند و باشگاه پرسپولیس هم به سرعت آن را محكوم كرد.

این همه بزرگنمایی این مساله شاید برای پركردن صفحات روزنامه ها و مطبوعات بود و ای كاش صورت نمی گرفت.

وی در پاسخ به این سوال كه برخی این اقدام را ناشی از مشكلات فرهنگی در ورزش و به خصوص فوتبال ایران می دانند، گفت: به هر حال نگاهی به رعایت قوانین در كشور ما مثلا در بخش راهنمایی و رانندگی و یا همین موضوع ‘اختلاس’ نشان می هد كه ما در كشور با مشكلات فرهنگی روبرو هستیم و این مشكل فقط مختص به ورزش فوتبال نیست.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در باره احتمال ایجاد تغییراتی در سطح مربیگری این تیم گفت: من یك بازیكن هستم و در حد یك بازیكن هم كارم را انجام می دهم، در باره مربی نیز مقامات باشگاه تصمیم می گیرند.

وی در خصوص نتایج تیم پرسپولیس گفت: هر تیمی با مشكلات و بحران هایی مواجه می شود. به هر حال امكان بروز مشكل در هر تیمی وجود دارد.

هاشمیان گفت: به دلیل اینكه تیم پرسپولیس تهران یك تیم پرطرفدار است، باید سعی كند تا با آرامی و به دقت این مشكلات را حل كرده و از آنها عبور كند.

این بازیكن در باره خبرهای منتشره مبنی بر احتمال حضور ‘مصطفی دنیزلی’ مربی سرشناس فوتبال تركیه در تیم پرسپولیس تهران گفت: من در این باره نظری نداشته و تابع نظرات باشگاه هستم.

هاشمیان در باره بازی های تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: تیم ملی ایران تا كنون در مرحله مقدماتی، روند حركتی خیلی خوبی داشته است، ولی در دور دوم، رقیبان سخت تر خواهند شد.

وی در باره شانس صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل گفت: به امید خدا صعود می كنیم، ایران یك تیم ملی فوتبال خیلی قوی دارد و اگر خودمان مشكل ایجاد نكنیم، صعود می كند.

این بازیكن پیشین بوندسلیگا در باره آینده خود بعد از پایان دوران بازیگری در فوتبال گفت: من كارم فوتبال است، اكنون هم در باره فوتبال مطالعه می كنم. 20 سال است در این ورزش بوده و به آن علاقه دارم. اگر 20 سال درس خوانده بودم، اكنون پروفسور بودم.

وی با بیان اینكه برای حضور در عرصه فوتبال، تجربه، استعداد و علم و آموزش مهمترین عوامل هستند، گفت: البته در ایران به غیر از این سه فاكتور، عوامل دیگری مانند رابطه، ریا كاری، چاپلوسی و تملق و یا وابسته بودن به افراد خاص هم نقش دارند.

هاشمیان افزود: من اگرچه فاكتور چهارم را ندارم، ولی سعی خود را برای موفقیت و ادامه فعالیت در این رشته به كار می گیرم.

به گفته وی، ورزش فوتبال یك نوع جنگ در داخل زمین است و سعی می شود تا با استفاده از دانش و تلاش زیاد در آن پیروز شد ولی برای مبارزه با حاشیه ها باید با آدم های خوب ارتباط داشت و جو خوبی ایجاد كرد.

وی در باره زمان پایان فوتبال خود گفت: من مدرك درجه B مربیگری فوتبال در آلمان را گرفته ام و تا زمانی كه بتوانم بازی می كنم، اما اینكه در كجا فوتبال را كنار می گذارم، شاید در ایران باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)