خبرگزاری پرسپولیس : رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: برای برگزاری هفته بیستم لیگ برتر، پس از بررسی‌های لازم فردا نظر نهایی خود را به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم.

هاشمیان در خصوص آلودگی هوای تهران و برگزاری بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: قطعا با توجه به شرایط پیش‌آمده اگر بتوانیم از نظر مطالعات علمی به شرایطی برسیم که آب و هوا سلامت بازیکنان را به خطر می‌اندازد باید با توجه به مذاکره با مقامات نظر خود را در این باره اعلام کنیم.

وی افزود: اما با توجه به شرایط پیش آمده تا این لحظه باید ایستاد تا ببینیم برای فردا جمعه شرایط آب و هوایی در تهران به چه شکلی خواهد بود و با گرفتن وضعیت نظر خود را به سازمان لیگ اعلام کنیم. بالاخره سلامتی بازیکنان از نظر پزشکی برای ما مهم است.

هاشمیان ادامه داد: برخی اوقات شرایط آب و هوایی لحظه‌ای تغییر خواهد کرد و ما هم باید اطلاعات را از مقامات رسمی استان در خصوص میزان آلاینده‌ها و شرایط جوی بگیریم و سپس بر اساس آن تصمیمات را به سازمان لیگ اعلام کنیم. با این حساب فردا پس از مذاکره با مراجع رسمی در صورتی که سلامت بازیکنان در برگزاری هفته بیستم به خطر بیفتد قطعا آن را به سازمان لیگ برای لغو بازی‌ها اعلام خواهیم کرد اما تا به این لحظه چیزی مشخص نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)