مرجع خبری پرسپولیس : اگر شما هم از طرفداران وحید هاشمیان هستید در فصل جدید رقابت های لیگ از بازی او لذت ببرید چون مهاجم سابق تیم ملی ایران قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد.

 

وحید هاشمیان ضمن تایید این خبر می گوید: «به هر حال این تصمیمی بود که گرفتم و تنها یک فصل دیگر به عنوان بازیکن در میادین فوتبال حاضر می شوم. قصد دارم به طور حرفه ای وارد مربیگری شوم.»

 

هاشمیان در پاسخ به این سوال که با پیراهن چه تیمی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد، گفت: «قرارداد من با پرسپولیس تا پایان فصل اعتبار دارد. فعلا تمام نمرکزم روی موفقیت این تیم معطوف شده و در پایان فصل در مورد آینده ام تصمیم گیری خواهم کرد.»

هاشمیان البته شرایطی هم برای ادامه فوتبالش دارد: «واقعا نمی دانم فصل بعد از چه تیمی بازی می کنم اما مطمئن باشید در تهران فوتبال را به پایان می رسانم.»

 

 

وحید در مورد علاقه اش به مربیگری این طور توضیح می دهد: «دوست ندارم هرچیزی که در مورد مربیگری گفته می شود باور کنم، می خواهم خودم این شرایط را تجربه کنم و یک مربی درجه یک باشم. در حال حاضر مدرک مربیگری درجه B را دارم و بزودی در کلاس های مربیگری درجه A هم شرکت خواهم کرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)