مرجع خبری پرسپولیس : وحيد هاشميان مي‌گويد بازي پرسپوليس و استقلال بدين خاطر كه تنها داربي ايران است، حساسيت‌هاي زيادي روي آن ايجاد مي‌شود.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره داربي شماره هفتاد و يك و وضعيت خود و تيمش در اين بازي اظهار كرد: پس از آن كه تعطيلي‌هاي دو هفته‌اي ليگ پيش آمد تيم ما تمرين‌هاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشت و همان طور كه ديديد بازي بسيار خوبي را مقابل ذوب آهن انجام داديم و موقعيتهاي زيادي را هم خلق كرديم و حالا هم براي بازي استقلال آماده هستيم كه نمايش خوبي انجام دهيم.

هاشميان در پاسخ به اين سوال كه چرا پرسپوليس از هفته اول ليگ مانند بازي با ذوب آهن خوب نبود، گفت: خب يكسري بازيكنان ما كم كم به تيم اضافه شدند و بعضي‌ها نيز مصدوم شدند و همچنين ملي پوشانمان هم دو روز قبل از بازي هفته اول به ما اضافه شدند و همه اينها باعث شد كه تيم ما در هفته‌هاي اول ناهماهنگ باشد، اما با گذشت زمان و حضور بازيكنان كنار همديگر توانستيم بهتر شويم و بازي‌هاي زيبايي انجام دهيم.

 

هاشميان درباره استقلال گفت: استقلال تيم خوبي است كه امسال بازيكنان خوبي را جذب كرده و نتايج نسبتا خوبي گرفته است. آن‌ها خوب دفاع مي‌كنند و از موقعيتشان نيز به نحو احسن استفاده مي‌كنند.

 

مهاجم پرسپوليس درباره اين كه مي‌گويند استقلال امسال كهكشاني‌ است، گفت: پارسال به استيل آذين هم كهكشاني‌ مي گفتند، اما ديديد كه اين تيم به دسته اول سقوط كرد، به همين خاطر هميشه وجود بازيكنان خوب دليل بر داشتن تيم خوب نيست. استقلال امسال تيم خوبي دارد و يارگيري خوبي هم داشته و بايد بگويم بازيكنانش به هم مي‌خورند.

 

وي درباره تاثير شكست استقلال مقابل تراكتورسازي در اين بازي گفت: داربي هميشه يك بازي خاص بوده و دو تيم به بازي‌هاي قبل‌شان اصلا فكر نمي‌كنند و هدف آن‌ها تنها پيروزي در اين فصل است.

 

پرسپوليس فصل گذشته هر دو داربي را به استقلال واگذار كرد. هاشميان در اين باره هم گفت: ما پارسال هم تيم خوبي بوديم و بازيكنان خوبي داشتيم.‌ در پايان فصل هم جام حذفي را به دست آورديم. اميدوارم امسال در هر سه جام خوب كار كنيم و موفق باشيم. متاسفانه به بازي زيبا هيچ امتيازي نمي‌دهند و در پايان ديدار فقط گل‌ها را حساب مي‌كنند.

 

چرا اينقدر داربي‌ سرخابي‌ها حساس مي‌شود كه بازي اين دو تيم اكثر مواقع كم گل است. هاشميان در اين باره گفت: در ايران فقط يك داربي وجود دارد و همه مردم ايران نيز مشتاقند كه بازي پرسپوليس و استقلال را ببينند، اما در كشورهاي اروپا همچون انگليس و آلمان بازي‌هاي زيادي از اين دست وجود دارد كه اگر چه تيم‌ها همشهري نيستند، اما بازي‌ آن‌ها بسيار مهم است . مثلا در آلمان بازي بايرن مونيخ با دورتموند يا شالكه با دورتموند وجود دارد، اما در ايران فقط بازي پرسپوليس و استقلال است و به همين خاطر حساسيت‌ها زياد مي‌شود.

 

هاشميان با بيان اين كه مصدوميتش به طور كامل برطرف شده ، گفت: ديگر هيچ مشكلي ندارم و در چند روز گذشته هم به خوبي با تيم تمرين كردم و آماده ديدار با استقلال هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)