مرجع خبری پرسپولیس : وحيد هاشميان گفت: در اين روزها که تمرين‌ها تعطيل است، عاشوري و گمالوويچ با من تمرين مي کنند تا زودتر آماده شوم و از اين بابت، بايد از آنها تشکر کنم.

 

مهاجم پرسپوليس درباره آخرين وضعيت خود گفت: در نيم فصل اول بدشانس بودم که اميدوارم در دور برگشت اين بدشانسي تمام شود. همين امروز ابتدا در ورزشگاه درفشي فر تمرين داشتم و بعد هم در کلينيک باشگاه حاضر شدم و کار کردم تا سريعتر به شرايط بازي برگردم.

وي افزود: پارگي عضله من درجه دو بود و طبق برنامه بهبودي آن، شش هفته طول مي کشيد. اگر بازي‌ها در شرايط عادي و هفته‌اي يک بار انجام مي شد، اين تعداد بازي را از دست نمي دادم ولي به هر حال شرايط اينگونه پيش رفت. اميدوارم در تستي که شنبه انجام مي شود، شرايط حضور در تمرينات گروهي را پيدا کنم.

 

او در ادامه پيرامون پيش بيني شرايط تيم براي نيم فصل دوم گفت: پيش بيني کار خيلي سخت است، بايد ديد در زمين چه اتفاقي روي مي دهد. در ابتداي اين فصل خيلي‌ها تصور مي کردند صبا و نفت تهران به دسته دوم مي روند، خودم هم فکر نمي کردم شرايط خوبي پيدا کنند اما ديديد که چگونه عمل کردند.

 

مهاجم پرسپوليس با اشاره به اينکه براي نيم فصل دوم همين شرايط وجو دارد، افزود: بعضي مي گويند، تيم ما مهره ندارد ولي من اصلا قبول ندارم. حالا شايد در يک پست کمبود داشته باشيم ولي به اندازه کافي بازيکن داريم، آنقدر که غير از استقلال از بقيه بهتر هستيم.

 

هاشميان ادامه داد: آنچه براي ما مشکل ساز شد، مصدوميت و محروميت بود. در مقطعي هم بازيکنان براي حضور در تيم ملي در اختيار نبودند. در کل نسبت به انتظاراتي که از خودمان داشتيم، ايرادهايي به بازيکن و مربي وارد بود. با تمام اين اوصاف باور دارم که اگر شرايط عادي باشد و مشکلاتي مثل محروميت و مصدوميت نداشته باشيم، مي توانيم حداقل تا مکان سوم جدول بالا برويم.

 

مهاجم پرسپوليس درباره مشکل گلزني تيم گفت: همين بازي با فولاد را مثال مي زنم. وقتي سه توپ به تير دروازه مي خورد، اين ديگر مشکل گلزني نيست، بدشانسي است که گريبان تيم را گرفته است. ما در اين فصل بدشانسي مطلق داشتيم اما مصمم به تغيير اين شرايط هستيم.

 

هاشميان در پايان پيرامون حضور مربي جديد افزود: به عنوان بازيکن، تابع تصميم باشگاه هستم. انتخاب مربي بر عهده مديريت است و وظيفه ما اين است که در هر شرايطي به تيم کمک کنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)