مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم باتجربه و آماده پرسپولیس گفت: در اردوی کیش تمرینات خوبی را انجام دادیم و در بازی تدارکاتی نیز سعی کردیم تاکتیک های مورد نظر کادر فنی را به نمایش بگذاریم.

 

وحید هاشمیان گلزن کهنه کار سرخپوشان که در دیدار برابر تیم منتخب کیش دو گل زیبا و یک پاس گل را در این بازی برای خود ثبت کرد، در مورد اردوی کیش اظهار داشت: تنها چیزی که در این اردو مهم به نظر می رسید، تمرینات منظم، آرامش تیمی و اجرای تاکتیک های کادر فنی بود.

مهاجم پرسپولیس در مورد مصدومیت مهاجمان این تیم افزود: امیدوارم مهاجمان و دیگر بازیکنان مصدوم تیم هر چه سریعتر به تمرینات گروهی بازگردند تا در کنار هم، تیم کاملی داشته باشیم. ضمن اینکه ما یک تیم هستیم و همه با هم و در کنار هم دوست داریم در کمال سلامت و آمادگی به تیم کمک کنیم.

 

وحید در خصوص وضعیت خودش گفت: در شرایط خوبی هستم و آماده ام در هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند با تمام قوا بازی کرده و با تلاش مضاعف برای پرسپولیس گلزنی کنم.

 

هاشمیان درخصوص اردوی کیش تاکید کرد: این اردو باید توسط کادر فنی مورد ارزیابی قرار گیرد ولی مهم خوب تمرین کردن و دور هم بودن بچه ها بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)