خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم سابق فوتبال ایران با حضور در برنامه تلویزیونی 90 اظهاراتی را بیان کرد.

وحید هاشمیان در گفت و گو با این برنامه به سرمربیگری تیم هالستنبگ در دسته پنجم آلمان اشاره کرد و گفت: در آلمان به کسی اجازه نمی دهند بدون طی کردن سلسله مراتب تیم بگیرد و بهترین بازیکنان تیم ملی نیز باید تمام مدارک لازم را کسب کرده و پله پله بالا بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که برای موفقیت از روابط استفاده می کند، گفت: در دوران بازیگری ام نیز از روابط استفاده نکردم و البته به ضرر من تمام شد. با این حال در مربیگری نیز قصد ندارم از رابطه استفاده کنم و اگر موفق نشوم کار دیگری خواهم کرد.

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص امکانات باشگاه ها و امکان انتقال تیم ها از شهری به شهر دیگر در آلمان تایید کرد: امکانات زمین ها و ورزشگاه های تیم دسته پنجمی ما به پرسپولیسو دیگر باشگاه های ایرانی برابری می کند. در آلمان اینگونه نیست که اول مجوز تیم داری بدهند و بعد باشگاه به دنبال امکانات برود. هرگز هم تیمی به شهر دیگر منتقل نمی شود و بسیاری از تیم های مطرح مثل هوفن هایم نیز از رده های پایین پله پله بالا آمده اند.

وی با اشاره به انتقال پاس به همدان گفت: من در ایران در سه تیم فتح، پاس و پرسپولیس بازی کرده ام که دو تیم اولی نابود شدند و امیدارم این اتفاق برای پرسپولیس رخ ندهد!

هاشمیان افزود: انتقاد می کنیم که چرا دیگر استعدادسازی نمی کنیم ولی نمی گوییم که چرا تیم های ریشه دار را نابود می کنیم. پاس و شاهین و بسیاری تیم های دیگر را نابود کرده ایم و دنبال بازیکن سازی هستیم.

وی در خصوص شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی تاکید کرد: تیم ملی جای اشتباه ندارد و باید لبنان و قطر را شکست دهد تا به بازی آخر برابر کره امیدوار باشیم. خوش شانسی ها تیم بیشتر از بدشانسی ها بوده مانند بازی رفت با ازبکستان و بازی با کره که شاید حق ما پیروزی نبود.

لژیونر سابق ایران با تاکید بر این نکته که صعود به جام جهانی دوای درد فوتبال ما نیست گفت: برای موفقیت به مدیرانی نیاز داریم که مقطعی کار نکرده و به زیربناها اهمیت بدهند. لازم هم نیست حتما سابقه فوتبالی داشته باشند. از سوی دیگر به بودجه مناسب نیاز دارند و نباید به جایی وابسته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)