خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید با این نمایشی که در هفته‌های اخیر این تیم از خود نشان داده پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر هم شانس دارد.

وحید هاشمیان با اشاره به مراسم تقدیر باشگاه پرسپولیس گفت: باید از پرسپولیس تشکر کنم که چنین مراسمی را تدارک دید. همچنین باید از مسئولان باشگاه نفت هم قدردانی کنم که به فکر من بودند. خوشحالم که بار دیگر در جمع هواداران پرسپولیس حاضر شدم اما خوشحالی دیگر من بابت این است که در روزی که از من تقدیر شد پرسپولیس توانست برد بسیار خوبی به دست آورد.

 وحید هاشمیان در خصوص پیروزی 4 بر یک پرسپولیس برابر نفت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد:‌پرسپولیس در این دیدار چهار گل به ثمر رساند و خیلی فرصت‌های زیاد دیگری را هم از دست داد. خوشحالم که این تیم از بحران خارج شده، برای پرسپولیس از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.

 وی در مورد تقدیر و تشکری که از او صورت گرفت خاطرنشان کرد: در فوتبال بزرگ و کوچک وجود ندارد، از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند و از من تجلیل کردند، همچنین از مسئولان نفت هم تشکر می‌کنم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس گفت: از زمان حضور یحیی در پرسپولیس این تیم احیا شده است. پرسپولیس این بازی را با اختلاف گل خوبی برد. ضمن اینکه می‌توانست با استفاده از موقعیت‌های زیادی که به دست آورد اختلاف را بیشتر کند. با این نمایشی که از پرسپولیس دیدم فکر می‌کنم این تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر هم خواهد داشت.

 بازیکن سابق پرسپولیس در مورد اینکه پلاکاردی با محتوای خداحافظ هلی‌کوپتر در ورزشگاه وجود داشت، یادآور شد: من برای همیشه از فوتبال خداحافظی نکردم، از پرسپولیس جدا شدم. باز هم از هواداران تشکر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)