کی روش مربی لایقی است

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه شرایط این تیم پرطرفدار ناامیدکننده نیست گفت: هنوز فصل تمام نشده و ما در جام حذفی و لیگ قهرمانان مدعی هستیم گرچه هنوز شانس حضور در جمع سه تیم بالای جدول لیگ را هم داریم.

 

به گزارش مرجع خبری از مهر، وحید هاشمیان پس از مدت‌ها مصدومیت به شرایط مطلوب بازگشت و در بازی با بنیادکار ازبکستان از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفت و با دوندگی بی وقفه توانست بازی خوبی را از خود ارایه دهد. گفتگو با وی را مرور می کنید:

 

* با توجه به نتایج اخیر پرسپولیس این تیم شانس موفقیت در مسابقات داخلی و آسیایی را دارد؟

ما ناامید نیستیم زیرا هنوز فصل تمام نشده و ما فرصت موفقیت در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داریم گرچه با چند نتیجه نامطلوب در لیگ کارمان برای قهرمانی سخت شده است اما در این مسابقات هم تا روز آخر مصمم به موفقیت هستیم و تلاشمان را برای کسب نتایج قابل قبول به کار می‌بندیم ضمن اینکه ما هنوز دو جام معتبر را پیش رو داریم و می‌توانیم در این دو جام نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

 

* شما در حالی از موفقیت در لیگ صحبت می‌کنید که در هفته‌های پایانی بازی‌ها سختی را مقابل تیم‌های بالای جدول و همچنین تیم‌هایی که برای سقوط نکردن می جنگند پیش رو دارید.

درست است بازی‌های ما سخت است اما در بازی‌هایی که با تیم‌های بالانشین پیش رو داریم مطمئن هستم بازیکنان ما خوب بازی می‌کنند و با کسب امتیازات لازم در این دیدارها شانس پرسپولیس را برای صعود به رده‌های بالاتر بیشتر می‌کند.

 

* روز یکشنبه پرسپولیس بازی سختی با ذوب آهن در اصفهان دارد این دیدار را چطور می‌بینید؟

با کسب مساوی مقابل بنیادکار شرایط تیم بهتر شد و هدف من این است این دیدار مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ذوب آهن هم 100 درصد تیم خوبی است که درچند سال اخیر مدعی قهرمانی در لیگ بوده است اما ما توانایی شکست این تیم را داریم.

 

http://up.perspolisnews.com/images/dfw3ce0j9shnkv15qra.jpg

* در حالی که خیلی‌ها اعتقاد دارند بازی با بنیادکار دیدار سرد و کسل‌کننده‌ای بود آیا نتیجه مساوی برای پرسپولیس نتیجه خوبی بود؟

برخلاف این مسئله که این بازی دیداری سرد بود باید بگویم ما یک بازی فیزیکی و سخت را پشت سر گذاشتیم و نتیجه تساوی شانس ما را بیشتر کرد و به سود ما بود. امروز این فرصت را داریم تا با پیروزی داخل خانه برابر بنیادکار و الاتحاد عربستان پیش از دیدار پایانی خود مقابل الوحده در امارات فرصت صعود به مرحله بعد را به دست آوریم. البته نباید فراموش کنیم این آخرین شانس بنیادکار بود و آنها نمی خواستند این فرصت را از دست بدهند اما بازیکنان ما عملکرد خوبی در آن دیدار داشتند و یک امتیاز مهم آن بازی را کسب کردند.

* شما از صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان سخن می‌گویید آیا فکر می‌کنید با شرایط فعلی رسیدن به این مهم کار سختی نیست؟

– ما در صورت پیروزی در دو دیدار آینده خانگی به صعود به مرحله حذفی این مسابقات امیدوار می‌شویم و من مطمئنم با تلاش بازیکنان رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

 

* این روزها انتقادات از علی دایی بسیار زیاد شده آیا پرسپولیس با این مربی می‌تواند موفق شود؟

من بازیکن هستم و این سئوالات مربوط به من نیست من تنها می‌توانم بگویم تیم‌های بزرگ طرفداران زیادی دارد و مربیگری در این تیم‌ها بسیار سخت است. ضمن اینکه هنوز فصل تمام نشده و ما شانس قهرمانی در جام حذفی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را داریم همچنین می‌توانیم با قرار گرفتن در سطوح بالای جدول لیگ سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز کسب کنیم. هنوز چیزی تمام نشده و ما باید با تلاش بیشتر به فکر موفقیت در بازیهای آینده باشیم.

 

* البته طرفداران پرسپولیس شکست در شهرآورد را به این آسانی هضم نمی‌کنند.

ما در آن دیدار بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و شانس‌های زیادی را کسب کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. قطعاً ‌نتیجه آن دیدار می‌توانست جور دیگری رقم بخورد اگر فرصت‌های ما تبدیل به گل می‌شد.

 

* پس از مدت‌ها بالاخره یک مربی بزرگ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد، حضور کی‌روش در تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌‌کنید؟

گرچه در کارنامه ایشان شکست‌‌هایی هم وجود دارد اما مربیگری در تیم‌های بزرگ اروپایی همچون رئال مادرید، منچستر و تیم ملی پرتغال نشان دهنده آن است که کی‌روش مربی خوب و بزرگی است به نظر من این مربی پرتغالی مربی خوبی است و می تواند توانایی‌هایش را در تیم ملی ایران هم نشان دهد. البته فکر نکنید او می تواند کل سیستم فوتبال ما، بی‌برنامه‌گی‌ها و کمبود بودجه‌ها را تغییر دهد اما می‌تواند با دانش خوب خود به پیشرفت فوتبال ملی ایران کمک کند.

 

* بسیاری از مربیان پس از انتخاب کی‌روش اعتقاد دارند باید به جای انتقاد از این مربی حمایت کرد. این مسئله را قبول دارید.

100 درصد. همه مربیان و مردم ایران باید از این مربی حمایت کنند زیرا وی در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران است و باید به خاطر موفقیت فوتبال ایران از وی حمایت کرد. گرچه باز هم می‌گویم به اعتقاد من کی‌روش مربی بسیار خوب و لایقی برای تیم ملی ایران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)