مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با تقدیر از حرکت شایسته مازیار زارع گفت: کاپیتانی مهم نیست بلکه مسئله مهم پیروزی تیم است.

 

وحید هاشمیان در مورد تساوی این تیم برابر مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه تساوی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن، شانسی خوبی داشتیم تا با پیروزی برابر مس فرصت رسیدن به رده‌های بالاتر را بدست آوریم که این اتفاق نیفتاد.

 

وی ادامه داد: مس هم تیم بسیار خوبی بود و عملکرد قابل قبولی را در این دیدار به نمایش گذاشت اما تیم ما در این بازی فرصت‌‍های خوبی را برای رسیدن به گل‌های برتری بدست آورد، ولی متاسفانه این موقعیت‌ها از دست رفت.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس دو بازی دیگر تا پایان فصل پیش رو دارد و تلاش می‌کنیم این دو دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. البته برای رسیدن به جمع سه تیم بالای جدول باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها هم باشیم، به همین دلیل رسیدن به این جایگاه‌ها دست ما نیست.

وی در مورد بازی این تیم برابر سپاهان در هفته سی و سوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: پیش از آن دیدار، دو بازی مهم در لیگ قهرمانان آسیا پیش‌‍رو داریم که تمام تمرکز و توجه ما فعلا به آن دو مسابقه است، گرچه بازی با سپاهان سخت و حساس است و همانطور که گفتم هدف ما پیروزی در دو دیدار آخرمان در لیگ برتر است.

هاشمیان در خصوص دیدار با الاتحاد عربستان هم اظهار داشت: این بازی بسیار سخت است و ما نیاز به پیروزی برابر این تیم داریم تا شانس‌مان را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا از دست ندهیم.

وی در پاسخ به این سوال که امیدوار است پرسپولیس راهی مرحله بعدی این جام شود، اضافه کرد: ما در ابتدا باید برابر الاتحاد عربستان و الوحده امارات پیروز شویم و پس از آن نتایج دیگر تیم‌ها می‌تواند در صعود ما نقش داشته باشد اما هنوز هم امیدواریم و همه تلاش‌مان را برای صعود تیم به مرحله بعدی این جام به کار می‌بندیم.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حرکت مازیار زارع که بازوبند کاپیتانی را پس از ورودش به زمین، به وی اهدا کرد، گفت: من در آن صحنه حواسم نبود اما حرکت مازیار قابل تقدیر است، وی نشان داد بازیکن حرفه‌ای و با ادب است که به این مسائل اهمیت می‌دهد و احترام بزرگترش را نگه می‌‎دارد. البته مهم کاپیتانی نبود بلکه مهم پیروزی تیم بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی برابر مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافت تا با 54 امتیاز موقتا به رده چهارم جدول صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)