مدافع پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال با بیان اینکه در صورت شکست در دربی، کار پرسپولیس خیلی سخت می‌شود گفت: نتیجه دربی اصلا قابل پیش بینی نیست و این بازی با همه دربی‌ها فرق دارد.

مهدی هاشمی‌نسب در خصوص دربی روز جمعه گفت: پرسپولیس در این بازی دنبال اعاده حیثیت و بهبود جایگاهش در جدول است و استقلال هم می‌خواهد جدا از تثبیت صدرنشینی، فاصله‌اش را با دیگر مدعیان بیشتر کند. زمانی که ما بازی می‌کردیم هواداران دو تیم حاضر بودند قهرمانی را بدهند، در آسیا حضور نداشته باشند ولی دربی را ببرند. الان البته نسل عوض شده و نمی‌دانم دربی چقدر برای هواداران دو تیم مهم است.

او ادامه داد: نمی‌توانم بگویم این آخرین شانس پرسپولیس برای حضور در کورس قهرمانی است اما اگر آنها این بازی را ببازند کارشان در ادامه لیگ برتر خیلی سخت خواهد شد. استقلال هم اگر شکست بخورد، با شناختی که از برخی دوستان در این تیم دارم، باید بگویم که دچار مشکلاتی خواهد شد. احتمال می‌دهم بازی خوبی از آب درآید و امیدوارم که تماشاگران راضی به خانه‌هایشان برگردند.

بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه این بازی عنوان کرد: نتیجه این دربی اصلا قابل پیش بینی نیست و ربطی هم به شرایط دو تیم و بازی‌های گذشته ندارد. الان پیش بینی ال‌کلاسیکو خیلی راحت‌تر از پیش‌بینی دربی تهران است. هر تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند و شرایط روحی خوبی داشته باشد در نهایت برنده خواهد شد.

هاشمی‌نسب در مورد بازیکنان تعیین‌کننده هر دو تیم در این مسابقه اظهار داشت: چیزی در این زمینه مشخص نیست. در پرسپولیس شاید طارمی بتواند تاثیرگذار باشد و شاید رحمتی هم در استقلال روز خوبی داشته باشد. شاید کسانی گل بزنند که اصلا خیلی‌ها فکرش را نمی‌کنند. شاید جوان‌های دو تیم خوب بازی کنند و شاید هم اسمی‌ها ستاره باشند.

وی در مورد اینکه طرفدار پرسپولیس است یا استقلال گفت: این چیزها مهم نیست و دردی از فوتبال دوا نمی‌کند. شما نمی‌توانید غمی بزرگتر از فوت ناگهانی یک فوتبالیست مثل هادی نوروزی پیدا کنید، پس اینکه من طرفدار چه تیمی هستم اصلا مهم نیست. خیلی‌ها در گذشته در مورد من حرف‌هایی زدند که بهتر است در موردش حرفی نزنم ولی هر تصمیمی هم که در گذشته گرفتم برای بهتر شدن وضعیت خودم و خانواده‌ام بود.

هاشمی‌نسب در مورد گل‌هایی که در دربی‌ها به ثمر رساند گفت: برای من تمامی گل‌هایی که در دوران فوتبالم زدم دوست داشتنی هستند. من اصلا به قهرمانی‌های لیگ یا افتخارات تیمی نگاه نمی‌کنم، به این نگاه نمی‌کنم که در تیم ملی بودم یا فلان افتخار را کسب کردم. مهمترین و بزرگترین افتخارم در فوتبال، 60 گلی بود که به عنوان یک مدافع به ثمر رساندم. هنوز هم فیلم VHS بعضی از گل‌هایم را می‌بینیم، گل‌هایی که خیلی ارزش داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)