پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اضافه شدن یک هافبک برزیلی که سابقه بازی در "سری آ" ایتالیا را دارد، به پرسپولیس خبر داد.

حمید درخشان درباره احتمال لغو اردوی امارات پرسپولیس به خاطر مشکل مالیاتی چند بازیکن، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد. البته چند بازیکن ما مشکل مالیاتی دارند که به دنبال برطرف کردن آن هستند. اردوی ما در امارات برنامه ریزی شده است و امیدوارم با تیم کامل بتوانیم به اهدافمان برسیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا هم در بخش بدنی و هم در بخش هماهنگی به اهدافمان برسیم که در همین ارتباط بازی با تیم الامارات هم قطعی شده است.

سرمربی پرسپولیس درباره خرید بازیکنان خارجی، یادآور شد: یک بازیکن برزیلی که توانایی بازی در پست هافبک نفوذی و هافبک دفاعی را دارد و پیش از این در سری آ ایتالیا هم توپ زده است، مد نظر داریم. اسم این بازیکن را یادم نیست ولی او در دوبی به اردوی پرسپولیس اضافه می‌شود.

درخشان درباره مذاکره پرسپولیس با "شوکت سلام اف" مدافع ازبکستانی هم گفت: ما یک مدافع چپ می‌خواهیم که احتمالا این بازیکن هم در امارات به ما اضافه شود. البته او توانایی بازی در یک پست دیگر را هم دارد.

وی با اعلام اضافه شدن بهنام برزای کاپیتان تیم امید به پرسپولیس بعد از پایان اردوی تیم امید، تصریح کرد: یکی از دلایل جذب برزای جوان بودن او و توانایی او برای بازی در پرسپولیس در چند سال آینده است. فکر می‌کنم قرارداد برزای با پرسپولیس سه ساله است و برای همین او در سال‌های بعد هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره وضعیت شهاب زاهدی بازیکن پرسپولیس که تست دوپینگش مثبت اعلام شده بود، گفت: زاهدی مرتکب اشتباه کوچکی شده بود که این اشتباه به مربی بدنساز بر می‌گشت. او راهنمایی خوبی نداشته است و گرفتار نادانی بزرگی شد! به نظرم زاهدی کم تجربگی کرده و باید به او کمک شود تا به خاطر یک غفلت، زندگی فوتبالی‌اش نابود نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)