علیرضا واحدی نیکبخت تمرینات داماش را رها کرد و به تهران برگشت.

به گزارش اوج بعد از بازی داماش مقابل صبای قم برخی از افراد که خود را هودار تیم رشتی معرفی کردند بیرون از ورزشگاه جلوی علیرضا نیکبخت را گرفتند و از او بابت بازی های ضعیفش انتقاد کردند که هافبک داماش با صحبت سعی کرد آنها را راضی کند اما این قضیه منتهی به درگیری لفظی شد و حتی پای نیروی انتظامی هم وسط آمد.
این، پایان ماجرا نبود و فردای آن روز چند نفر افراد ناشناس بعد از تمرین داماش جلوی نیکبخت را گرفتند و  با چاقو هافبک داماش را تهدید کردند.

بعد از این اتفاق نیکبخت فورا با امیر عابدینی تماس گرفت و مدیرعامل باشگاه داماش هم به او گفت رشت را ترک کند و به تهران برود.
گفتنی است، نیکبخت برای جلوگیری از حواشی احتمالی در این مدت هم در هتل زندگی می کرده و باشگاه برای او منزل اجاره نکرده است.

 عابدینی: به نیکبخت اهانت شده است/ به او گفتم برود تهران تا ماجرا را پیگیری کنم
مدیرعامل باشگاه داماش گفت: نیکبخت از زمان حضورش در رشت هیچ حاشیه ای نداشته است.
امیر عابدینی درباره ترک تمرینات داماش توسط علیرضا واحدی نیکبخت اظهار داشت: به نیکبخت در رشت اهانت شده است، عده ای خاص او را با چاقو تهدید کردند و به همین خاطر من از علیرضا خواستم به تهران برود و در تمرینات شرکت نکند.
وی ادامه داد: این تصمیم من به خاطر این بود که اوضاع کمی آرام شود و ماجرا را پیگیری کنم. باید بفهمم منبع این اتفاق از کجا بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)