هوار ملامحمد پس از پیوستن به استقلال : پرسپولیس مرا نخواست

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشست با مدیرعامل باشگاه استقلال به تیم آبی پوش تهران پیوست.

 

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال  ضمن تایید این خبر گفت: توافق نهایی با هوارملامحمد انجام شده و بزودی قراردادش در هیئت فوتبال تهران ثبت خواهد شد.

 

هوارملامحمد فصل گذشته در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت. این بازیکن امروز از طریق مدیربرنامه هایش با علی فتح الله زاده دیدار کرد و به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا کرد.

 

هوار ملامحمد درباره‌ي پيوستنش به تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از تيم‌هاي شاهين و نفت آبادان داشتم اما حاضر شدم با مبلغي كمتر از پيشنهادهاي ديگر، پيشنهاد استقلال را قبول كنم. استقلال تيم بزرگي است و حضورش در ليگ قهرمانان آسيا مي‌تواند فرصت خوبي براي من باشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا به توافق با باشگاه شاهين بوشهر پايبند نبودي، گفت: اصلا اين طور نيست. من به مسوولان باشگاه شاهين قول داده بودم و با آن‌ها به توافق هم رسيدم. ليست بازيكنان اين باشگاه پر شده بود و آن‌ها بايد جابه‌جايي‌هايي را در ليست‌شان انجام مي‌دادند تا بتوانند با من قرارداد ببندند. تا امروز هم منتظر اين اقدام از سوي باشگاه شاهين ماندم اما در تماسي كه مدير برنامه‌هايم صبح امروز (يكشنبه) با مديرعامل باشگاه شاهين داشت، او نيز گفت كه امكان جابه‌جايي در ليست تيمش وجود ندارد. او گفته بود در جلسه‌اش با حميد استيلي، سرمربي تيم شاهين به اين نتيجه رسيده است. پس از آن بود كه با استقلالي‌ها به توافق نهايي رسيدم.

مهاجم فصل گذشته تيم پرسپوليس در رابطه با اين كه قبلا براي پرسپوليس بازي كرده و امسال حضور در استقلال را تجريه مي‌كند و چه احساسي دارد، گفت: من از حضورم در پرسپوليس ناراحت نبودم اما آن‌ها بودند كه من را نخواستند. من هم به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي در هر تيمي كه شرايط خوبي برايم داشته باشد، بازي مي‌كنم.

ملامحمد درباره‌ي بازگشت به فوتبال ايران  گفت: فصل گذشته با حضور در پرسپوليس، زندگي در ايران را تجربه كردم كه بسيار برايم راحت بود. دوست داشتم به فوتبال ايران برگردم. حضور در استقلال را دوست دارم چون با بازيكنان بزرگي چون مجتبي جباري و ميلاد ميداودي هم‌بازي مي‌شود.

اين مهاجم عراقي درباره قراردادش با استقلال نيز توضيح داد: قراردادم تا پايان فصل و قابل تمديد است. رقم اصلي قرارداد كمتر از 200 هزار دلار بوده كه اگر پاداش‌ها و ساير متعلقات ديگر را به آن اضافه كنيم، به رقم فوق مي‌رسد. اميدوارم به زودي قراردادم را به صورت رسمي ثبت كنم. اكنون نيز كليد خانه‌ام در سعادت‌آباد را از مسوولان باشگاه گرفته‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)