سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد تیمش در نیمه نخست فینال لیگ قهرمانان خوب کار نکرده و آن را نتیجه استرسی دانست که بازیکنانش به عنوان بخت نخست پیروزی دراین بازی تحمل می‌کردند.

به گزارش تسنیم، یوپ هاینکس پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل بورسیا دورتموند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما در نیمه اول به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی آن اصلا خوب کار نکردیم و به همین خاطر بین 2 نیمه مجبور شدم چند نکته را به بازیکنانم گوشزد کرده و تغییراتی را در شیوه بازی تیمم اعمال کنم.

هاینکس در خصوص دلیل عملکرد نه چندان جالب شاگردانش در نیمه نخست هم گفت: در این بازی روی هر 2 تیم فشار زیادی وجود داشت اما فکر می‌کنم تیم ما متحمل فشار و استرس بیشتری شد، چون به عنوان بخت نخست پیروزی پا به میدان گذاشته بود.

آرین روبن، زننده گل پیروزی بخش بایرن مونیخ که در انتهای مسابقه به عنوان برترین بازیکن میدان هم لقب گفت: همیشه رویایی چنین شبی را در سر می‌پروراندم. امروز وقتی پایم را در ومبلی گذاشتم حس خوبی داشتم اما اینکه واقعا لیگ قهرمانان را ببری باورنکردنی است. ما حالا در کتاب تاریخ فوتبال هستیم. در نیمه نهایی بارسلونا را شکست دادیم و امشب هم در فینال پیروز شدیم. دیگر بیشتر از این چه می‌خواهید؟!

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز اظهار داشت: نمی‌توانم افتخاری که امشب به دست آوردیم را با هیچ چیز دیگری در دنیا مقایسه کنم. اشک‌ها، لبخند‌ها، آرامش و … همه چیز باور نکردنی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)