مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن متوقف شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت 18 امروز با قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رسیدند.

 

 

سرخپوشان بازی را با چند حمله متوالی روی دروازه ذوب آهن آغاز کردند اما بازی در ادامه به تعادل رسید. با این وجود پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه نخست بر فشار حملات افزود اما نتوانست دروازه ذوب آهن را باز کند.

 

 

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار شاگردان دنیزلی بود اما پرسپولیسی ها نتوانستند از پاس های طلایی علی کریمی برای گشودن دروازه حریف استفاده کنند.


محسن قهرمانی در نیمه دوم از یک پنالتی واضح بروی علی کریمی چشم پوشی کرد. او در این مسابقه به هادی نوروزی و حمیدرضا علی عسگری کارت زرد نشان داد.

 

 

وی در این بازی از اعلام دو ضربه پنالتی پرسپولیس چشم پوشی کرد . در نیمه دوم یک بار در حالی که جواد کاظمیان با دروازه بان حریف تک به تک بود مدافع حریف زیر پای او شیرجه رفته و توپ را با دست زد اما داور از اعلام هند پنالتی خوددار کرد.

 

دقایقی بعد علی کریمی مهاجم پرسپولیس با عبور از مدافع ذوب آهن وارد محوطه شش قدم شد که مدافع حریف با تکل او را سرنگون کرد اما باز هم داور نقطه پنالتی را نشان نداد تا مسابقه پرسپولیس پیش از دربی با تساوی برابر ذوب آهن به پایان برسد.


 

ترکیب پرسپولیس : حسین هوشیار – حمیدرضا علی عسگری – مجتبی شیری – رضا نورمحمدی – مازیار زارع – علی کریمی – محمد نوری (حسین بادامکی) – غلامرضا رضایی (جواد کاظمیان) – مهرداد اولادی و هادی نوروزی (ایمون زاید)

سرمربی: مصطفی دنیزلی


 

ترکیب ذوب آهن : محمد باقر صادقی، فرشید طالبی، محمد صلصالی، حسین ماهینی( از دقیقه ۹۰ هوگو ماچادو)، آلوز دسوزا، سینا عشوری، اسماعیل فرهادی(از دقیقه ۷۹)، محمد منصوری( از دقیقه ۴۲ علی احمدی)، ایگور کاسترو، داود حقی، محمد قاضی

 

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)