مرجع خبری پرسپولیس : 
هدايتي با موج تغييرات به پرسپوليس مي‌رسد تا بعد از چند ماه دوري، به این تیم بازگردد.اين را نزديكان پرسپوليس تأييد مي‌كنند اما هدايتي پاسخي ندارد: «در اين باره سكوت مي‌كنم.» .»
*شايعه‌ها از بازگشت شما به پرسپوليس خبر مي‌دهند. بعيد به نظر مي‌رسد اين شايعه‌ها اشتباه باشد….
(لبخند) توفاني شروع كرديد. من صحبتي در اين باره ندارم. فكر مي‌كنم بهتر است سكوت كنم
. *شما هميشه گفته‌ايد پرسپوليس را دوست داريد. نمي‌خواهيد به اين باشگاه برسيد؟
پرسپوليس هميشه در قلب من است. اين باشگاه را از قديم دوست داشته‌ام. ولي اجازه بدهيد در اين رابطه فعلا سكوت كنم. بهتر است كمي صبر داشته باشيد. اتفاق تازه‌اي در باشگاه خواهد افتاد.

. *شما از مشكلات باشگاه خبر داريد. آيا اين تيم بيشتر از هر زمان ديگري به شما نياز دارد.

 من از هيچ كمكي دريغ نمي‌كنم. ولي بهتر است اين مشكلات را به سازمان بگوييد. من از آن‌ها خبر دارم ولي سازمان بايد آن‌ها را حل كند.

. *سؤالم را اين‌طور مطرح مي‌كنم كه اگر نمي‌خواهيد اين‌طور بازگرديد، پس تنها راهي كه باقي مي‌ماند خريد سهام باشگاه است.
 من تابع قانون هستم. مثل يك شهروند ايراني سهام باشگاه را مي‌خرم. حالا اين سهم مي‌خواهد يك درصد باشد يا بيشتر.

. *كمي هم در مورد تيم خودتان حرف بزنيد. چقدر به خواسته‌هايتان رسيده‌ايد؟
از نظر من رضايت‌بخش است. ولي به هر حال هر تيمي پستي و بلندي دارد. فوتبال بدون بالا و پايين شدن، جذابيتي ندارد. مهم اين است كه ما با برنامه و هدف پيش برويم. فكر مي‌كنم آينده خوبي در انتظار استيل‌آذين است. اميدوارم به رده‌هاي بالايي جدول صعود كنيم و سال بعد در ليگ قهرمانان آسيا حاضر شويم. تمام تلاش خود را در اين زمينه مي‌كنيم تا به جايگاه واقعي خود در ليگ برسيم.

*به نظر مي‌رسد شما در كل تيم حاشيه‌خيزي داريد! از درگيري فريدون زندي و حميد استيلي در رخت‌كن تا درگيري لفظي كريمي و مرزبان. نمي‌خواهيد كه اين‌ها را تكذيب كنيد؟

 اتفاقا تيم ما هيچ مشكلي ندارد. اين نوع اخباري كه در تيم ما مطرح مي‌شود صحت ندارد. به اين نحو نيست كه مي‌گويند. در باشگاه ما هر كس وظيفه‌اي دارد و كارش روشن است.
*اما آقاي مهريزي مديرعامل باشگاه هر دو درگيري را تأييد كرده.
ببينيد اين درگيري‌ها در همه تيم‌ها هست. چيز خاصي نيست كه بخواهيم در موردش حرف بزنيم. مگر شما تيم بدون حاشيه‌اي را مي‌شناسيد؟
*اين سؤال را مطرح كردم كه بگويم انگار كم كم داريد كريمي را از دست مي‌دهيد.
 (لبخند) فعلا كريمي به جايي نمي‌رود. شايعه‌ها را جدي نگيريد.

 * شما هم كه خودتان پرسپوليسي هستيد.

 بگذاريد به وقتش درباره كريمي صحبت كنيم. الان تا نيم فصل زمان زياد است. همان وقت درباره آينده علي تصميم مي‌گيريم.

پس خبري بوده. آيا قرارداد او طوري هست كه بتواند برود.

بله، قرارداد او طوري بسته شده كه اگر بخواهد مي‌تواند از تيم ما برود. ولي در حال حاضر علي بازيكن ماست و دوست داريم او را همچنان در تركيب ببينيم.

*شايعه‌هاي دور و بر استيل‌آذين بي‌اندازه زياد است. مثلا اين‌كه از حميد استيلي راضي نيستيد. حتي خود مجيد جلالي هم تماس شما را در برهه ای تأييد كرده بود.

 ما از استيلي راضي هستيم. اما دوست داريم تلاشش را بيشتر كند.
*يعني الان نهايت تلاشش را نمي‌كند؟
من اين را نگفتم. برداشت شماست. ولي استيلي بايد از فكر، تجربه و علم خود بيشتر استفاده كند تا بتوانيم موفق‌تر شويم. او بايد شايستگي خودش را بيشتر نشان دهد. ما در هر حالت از استيلي حمايت مي‌كنيم چون مربي ماست.

*سؤال آخرم درباره برند پرسپوليس است. اين درست است كه مي‌خواستيد اين برند را بخريد و از آن در ليگ برتر استفاده كنيد؟ اگر مي‌خواهيد تكذيب كنيد بايد بگوييم صاحب امتياز پرسپوليس اين خبر را تأييد كرده!

 من تمايلي ندارم اين برند را بگيرم. پرسپوليس و پيروزي براي همه يك معني مي‌دهد. مردم دوست ندارند اين دو اسم از هم جدا شوند. من در اين زمينه ديداري با كسي نداشتم و هدفي هم ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)