مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل‌آذين گفت: برخي افراد كاري كردند تا كريمي پرسپوليسي نشود.

حسين هدايتي در اولين نشست مطبوعاتي خود پس از سه سال در جمع خبرنگاران درباره حضور كريمي در پرسپوليس اظهار داشت: كريمي فعلا متعلق به استيل‌آذين است اما تيم ما به يك نفر تعلق ندارد بلكه ما يك تيم هستيم و اگر قرار باشد اتفاقي در باشگاه بيفتد بايد قانوني باشد.

وي افزود: من پرسپوليسي هستم و از بچگي عاشق اين تيم بودم. يك روز آرزو داشتم در كنار پرسپوليس باشم كه پارسال خدا به من اين فرصت را دارد تا در كنار تيم محبوبم قرار بگيرم اما هر كس از پل گذرد خندان است نه اينكه از پول بگذرد.
هدايتي ادامه داد: من ثابت كرده‌ام هزينه‌اي بالغ بر 4 ميليارد و 800 ميليون تومان از جيبم خرج كرده‌ام. هر كس بگويدبراي پرسپوليس اين كار را نكرده‌ام رودرويش قرار مي‌گيرم و به او ثابت خواهم كرد كه دروغ مي‌گويد. حتي در مورد كريمي بايد بگويم حرف‌هايي در دل دارم كه مجبورم به زبان بياورم چون برخي از آقايان دوست نداشتند كريمي با پرسپوليس قرارداد ببندد.
هدايتي خاطرنشان كرد: من و محمد‌حسين نژاد‌فلاح در شب آخري كه قراردادها امضا مي‌شد تا ساعت 8:40 دقيقه شب سعي كرديم كريمي پرسپوليسي شود اما آقايان با هر ترفندي كه شد اجازه ندادند.
مالك باشگاه استيل‌آذين گفت: حتي كريمي گفت به خاطر هدايتي مجاني به پرسپوليس مي‌روم. در تماس با عزيز محمدي اعلام كرديم او براي امضاي قرارداد سفيد به هيات فوتبال خواهد رفت اما آقاي انصاري‌فرد اعلام كرد كه جا نداريم.

حتي نژاد‌فلاح با علي‌آبادي و آخوندي تماس گرفت اما باز هم به نتيجه‌اي نرسيد تا كريمي به پرسپوليس نرود. آيا مقصر من هستم؟

وي اضافه كرد: اگر كريمي را به استيل آذين نمي‌آوردم او به آمريكا مي‌رفت. به همين دليل از او خواهش كردم حالا كه به ايران آمده به عشق جوانان ايراني در تيم من توپ بزند اما باز هم مي‌گويم كريمي متعلق به پرسپوليس است و باز هم پيراهن اين تيم را مي‌پوشد؛ حالا چه وقت و چه زمان را نمي‌دانم.

هدايتي خطاب به حبيب كاشاني در خصوص مصاحبه‌هايش در مورد جذب علي كريمي در نيم‌فصل اظهار داشت: من نمي‌دانم آيا 6 يا 10 هفته از بازي‌ها گذشته طبق قانون مي‌شود علي كريمي را به پرسپوليس بدهيم؟ اين موضوع اخلاقي و قانوني صحيح است؟ صددرصد اينطور نيست.

وي افزود: همه بايد بدانند باشگاه استيل آذين صاحب دارد، هيات‌مديره دارد و مي‌خواهد در فوتبال حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد. خوشبختانه با سرمايه‌گذاري كه انجام داده‌‌ايم پول بيت‌المال را حرام نكرده‌ايم. حالا بايد در مورد كريمي پافشاري كنيم چون او ستون تيم من است به همين دليل باز هم مي‌گويم با نظر هيات‌مديره در مورد كريمي در نيم‌فصل تصميم‌ مي‌گيريم.
هدايتي تصريح كرد: هيچ‌كس شك ندارد من پرسپوليسي هستم اما عادت ندارم براي آباد‌كردن يك جا، جاي ديگر را خرابه كنم. نظر من در مورد رفتن كريمي به پرسپوليس مثبت است اما تكليف نهايي را هيات‌مديره مشخص مي‌كند كه آيا اين امانت مي‌تواند در نيم‌فصل پرسپوليسي شود يا خير. همانطور كه بارها گفته‌ام مشكل پرسپوليس كريمي نيست و به من هم مربوط نمي‌شود كه در مورد آن حرف بزنم.
وي تاكيد كرد: با اين حال آقايان بدانند برخي اظهار‌نظرهايشان در رسانه‌ها درباره كريمي غير منطقي و اخلاقي است. به همين دليل مسئولان باشگاه پرسپوليس مردم را در مقابل من قرار ندهند. علي كريمي يك فوق ستاره است و نبايد برخي‌ها با نام بردن اسم او سعي كنند ديگران را بدنام كنند.
مالك باشگاه استيل‌آذين در مورد هزينه علي كريمي گفت: حضور كريمي در پايان فصل در پرسپوليس با من است اما در نيم فصل اين طور نيست. اگر پرسپوليسي‌ها علي كريمي را با نظر موافق ما بخواهند جذب كنند بايد پول او را نقدا به ما بدهند نه اينكه وعده و وعيد دهند. فكر كنم اگر پول داشتند از تيم‌هاي ديگر بازيكن مي‌گرفتند.

هدايتي در ادامه درباره برد روز گذشته استيل‌آذين مقابل پرسپوليس گفت: احساس من پرسپوليسي بود و دوست داشتم پرسپوليس برنده باشد. اهل رياكاري نيستم اما استيل‌آذين طفل سه ساله من است و دوست دارم زحماتم نتيجه بدهد. من به بازيكنان استيل‌آذين تبريك گفتم چون آنها با تدبير و شايسته بازي كردند. اگر پرسپوليس برنده مي‌شد به بازيكنانم گفتم كه حاضرم به آنها پاداش بدهم. براي من پرسپوليس و استيل‌آذين فرقي ندارد و دوست دارم هر دو تيم هميشه پيروز باشند.

وي افزود: به خاطر حواشي به استاديوم آزادي نرفتم تا بازي آرامش لازم را داشته باشداما من از استاديوم بدم نمي‌آيد و مطمئناً باز هم به وقت خودش به ورزشگاه مي‌روم.
مالك باشگاه استيل آذين در مورد حركت روز گذشته علي كريمي در بازي برابر پرسپوليس و درآوردن پيراهن استيل‌آذين تاكيد كرد: كريمي با هماهنگي من و كادر فني اين حركت را انجام داد و همه خواستيم ثابت كنيم كه ما پرسپوليسي هستيم و دلمان براي پرسپوليس مي‌تپد.‌ كريمي كار پسنديده‌اي كرد كه پيراهن فصل گذشته پرسپوليس را به تماشاگران نشان داد و علاقه خود را به اين تيم ثابت كرد.

هدايتي در پاسخ به اين سئوال كه اگر وي عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس بود، درباره علي كريمي به اين تيم چه نظري داشت اظهار داشت: حتما همين رفتار را انجام مي‌دادم. باشگاه استيل آذين هيات مديره دارد و آنان در مورد افراد تصميم‌گيري مي‌كنند. اگر هيات مديره تشخيص دهد كه با رفتن علي كريمي استيل آذين لطمه نمي‌خورد با انتقال وي موافقت مي‌كند در غير اين صورت هيات مديره اجازه اين انتقال را نخواهد داد.

هدايتي در مورد اينكه اگر علي كريمي براي رفتن به پرسپوليس اصرار داشته باشد، باشگاه استيل‌آذين چه تصميمي خواهد گرفت، تصريح كرد: در صورتي كه كريمي مايل به رفتن به پرسپوليس داشته باشد و اصرار داشته باشد باشگاه با اين انتقال موافق خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)