مرجع خبري پرسپوليس: مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: امیدوارم پرسپولیس در دربی 71 برخلاف بازی فصل گذشته خوش‌ شانس باشد.


حسین هدایتی در گفت‌وگو با سایت باشگاه استیل آذین در باره دربی 71 گفت: این بازی همیشه حساسیت های خاص خود را داشته، زیرا بینندگان زیادی از سراسر دنیا این بازی را تماشا می کنند.

 

وی افزود: من ابتدا امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه بین دو تیم برگزار شود و در مرحله دوم امیدوار هستیم پرسپولیس با فوتبالی زیبا و روان به 3 امتیاز بازی برسد تا دل هزاران هوادار پر شور خود را شاد کند.

 

هدایتی ادامه داد: در سال قبل هم پرسپولیس در هر دو بازی نمایش خوب و زیبایی داشت، اما متاسفانه موفق نشد به امتیاز دلخواه برسد و بر اثر حادثه دروازه اش باز شد. سپس هر توپی را زد به درب بسته خورد امیدوارم اینبار تیم استیلی که مربی خوب و خوش فکری است اسیر این اتفاقات نشود و خوش شانس باشد.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا به ورزشگاه آزادی برای حمایت از پرسپولیس نمی روید گفت: اتفاقا روز جمعه قصد دارم به ورزشگاه آزادی بروم و به عنوان یک هوادار در بین مردم بنشینم و پرسپولیس را تشویق کنم.

 

مالک باشگاه استیل آذین درباره شرایط این تیم خاطرنشان کرد: تیم فوتبال استیل آذین پس از اینکه ناباورانه به لیگ یک سقوط کرد با هدف برگشت به لیگ برتر کار خودش را آغاز کرده است و تا جایی که من می دانم بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند.

 

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که حال حاضر در استیل آذین است برای حضور مجدد این تیم خصوصی در لیگ برتر با قدرت حمایتش خواهم کرد تا انشا الله با نتایج خوب دل دوستداران خود را در سمنان شاد کند.

 

هدایتی ادامه داد: برخی از شایعات مبنی براینکه من این تیم را حمایت نخواهم کرد کذب محض است و از همین جا به بازیکنان و کادر فنی و مدیر عامل باشگاه اعلام می کنم به شایعات گوش ندهند و با قدرت و تمرکز بالا به بازی های لیگ یک فکر کنند تا انشا الله با یک برد خوب استارت محکمی را بزنیم.

 

وی در پایان درباره مراسم شب گذشته اهدای پیراهن به بازیکنان استیل آذین که با حضور مردم و مسئولان استان برگزار شد تصریح کرد: من از تمام اهالی استان سمنان، مردم خونگرم، دانشجویان اهل علم، مسئولان زحمت کش و مدیران کارخانه های مختلف تقدیر و تشکر ویژه ای دارم که با حضور پر رنگ خود باعث دلگرمی بازیکنان و مسئولان استان سمنان شدند امیدوارم با نتایج خوب دل آنها را شاد کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)