سه شنبه 22 بهمن:(17:25)

مرجع خبري پرسپوليس:  رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با تجارب بين‌المللي وينگادا به دنبال پيروزي مقابل استقلال هستيم.

حسين هدايتي اظهار داشت: خوشحال هستيم كه با تلاش هيات مديره يك مربي بزرگ كه از فوتبال آسيا را به خوبي شناخت دارد و در كارش موفق بوده را جذب كنيم.
وي افزود: وينگادا با توجه به تجاربش مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند. اين نويدبخش روزهاي خوبي براي هواداران پرسپوليس است.
هدايتي عنوان كرد: وينگادا به ايران آمده تا دل ميليون‌ها عاشق پرسپوليس را خوشحال كند. هواداران او را حمايت و بستري آماده كنند تا او بتواند كارش را با قدرت ادامه دهد.

رئيس هيات مديره پرسپوليس در خصوص برخي شايعات مبني بر قرارداد نجومي با وينگادا گفت: واقعا براي اين افراد متاسفم. هواداران به اين شايعات توجه نكنند. قرارداد ما با وينگادا 17 ماهه است و در پايان فصل جاري؛ از اول خرداد تا 5 خرداد 88 در صورتي كه طرفين از يكديگر راضي نباشند اين قرارداد فسخ خواهد شد.
وي تاكيد كرد: در صورتي كه اين قرارداد تمديد شود مبلغي كه با او به توافق رسيده‌ايم را پرداخت خواهيم كرد اما در صورت عدم تمديد قرارداد؛ وينگادا فقط 30 درصد قراردادش را دريافت خواهد كرد.
هدايتي در خصوص نحوه پرداخت اين پول به سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: هزينه‌اي است كه شخصا خود من كردم و از صميم قلب نيز راضي هستم. اين هديه‌اي بود از طرف من براي هواداران و زحمتكشان پرسپوليس كه عاشقانه اين تيم را دوست دارند.
هدايتي در خصوص دربي 66 گفت: با وينگادا به دنبال يك برد شيرين مقابل استقلال هستيم. از هواداران پرسپوليس مي‌خواهيم ورزشگاه را پر كنند و با رعايت شئونات اسلامي كمك كنند تا 3 امتياز شيرين و حساس را كسب كنيم و مدعي قهرماني شويم.
رئيس هيات مديره پرسپوليس در خصوص داور دربي عنوان كرد: تابع نظر فدراسيون فوتبال هستيم و براي ما فرقي ندارد چه داوري دربي را قضاوت كند.
هدايتي در خصوص غيبت‌ مجيد فرخزادي در تمرينات پرسپوليس يادآور شد: به شايعات توجه نكنيد. فرخزادي در ماموريت اداري است و پس از رفع كارها با قدرت در پرسپوليس حضور پيدا خواهد كرد.
هدايتي درباره افشين پيرواني گفت: تركيب وينگادا و افشين پيرواني ايده‌آل است آنها در اين مدت كوتاه به خوبي با يكديگر هماهنگ شده اند. افشين پيرواني در كنار وينگادا با توجه به تجارب و اخلاق خوبش حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. ما نيز همين مورد را مي‌خواستيم كه پس از تلاش‌هاي زياد صورت گرفت.
هدايتي در خصوص بازي تيم ملي كشورمان مقابل كره اظهار داشت: از هواداران مخصوصا پرسپوليسي‌ها خواهش مي‌كنم تيم ملي را فردا همراهي كنند. موفقيت تيم ملي رشد فوتبال ايران است. بايد با برد كره جشن صعود به جام جهاني را بگيريم؛ البته كار سختي است اما جوانان ايراني هميشه نشان دادند كه مرد روزهاي سخت هستند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)