افشاگری رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس :  رئيس سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: حاضرم به انصاري‌فرد كمك مالي كنم تا بازيكنان پرسپوليس از جمله كريمي در اين تيم بمانند.

حسين هدايتي در خصوص صحبت‌هاي اخير انصاري‌فرد در خصوص پرداخت نشدن پول وينگادا اظهار داشت: شنيدم كه ايشان حرف‌هايي را زده تا از سكوت من سوء استفاده كند. من در مرحله اول انصاري‌فرد را به خدا مي‌سپارم چون مي‌دانم هواداران و مردم مي‌دانند چه كسي در اين تيم خرج كرده و يا چه فردي زحمت خود را براي موفقيت پرسپوليس كشيده است.
وي افزود: قرارداد وينگادا با باشگاه پرسپوليس 400 هزار دلار بود كه من 50 درصد اين قرارداد يعني 200 هزار دلار در قسط اول به او تحويل دادم. در كنار اين موضوع پول دو كمك مربي پرتغالي وينگادا را كه نيز قرار نبود من بدهم، به مبلغ 75 هزار دلار تقديم كردم كه اين جزو كادوي من به هواداران نبود.
هدايتي تاكيد كرد: 200 هزار دلار از قرارداد وينگادا مانده است. از انصاري‌فرد مي‌خواهم با توجه به اينكه پول دستياران وينگادا را من دادم 125 هزار دلاري كه بابت پول وينگادا بدهكار هستند را از مطالبات من كه بالغ بر 3 ميليارد تومان است، برداشت كند و به وينگادا بدهد.
مالك باشگاه استيل آذين ادامه داد: دوست ندارم اين حرف ها را بزنم اما بر خودم واجب دانستم كه ذهن مردم و هواداران را روشن كنم. با اين حرف به انصاري‌فرد اجازه دادم كه از مطالبات 3 ميليارد توماني من پول وينگادا را بدهد علاوه بر اينكه نقش باشگاه را در جذب وينگادا هنوز نمي‌دانم.
وي در جواب اين سئوال كه چرا قصد جذب بازيكنان پرسپوليس را داريد گفت: اين سئوال بود يك هفته است من را آزار مي‌دهد. من بارها به علي كريمي و ساير بازيكنان پرسپوليس اعلام كردم بايد در اين تيم بمانند و به تيم ديگري فكر نكنند اما متاسفانه هر روز مي‌بينم كه بازيكنان پرسپوليس در حال رفتن هستند و افراد جديدي مي‌‌آيند تا جاي افراد بزرگي مثل كريمي را بگيرند.
هدايتي عنوان كرد: به همين دليل تا امروز به خودم اجازه ندادم به بازيكنان پرسپوليس در خصوص عقد قرارداد با استيل آذين صحبت كنم و حتي اين اجازه را به مديرعامل باشگاه هم ندادم. چون دوست ندارم هواداران ذهن‌شان خراب شود.

هدايتي يادآور شد:‌ اهل بازار گرمي و خودنمايي نيستم اما اي كاش هواداران به من اجازه دهند به جاي اينكه بازيكنان پرسپوليس را در ملوان يا تيم‌هاي ديگر ببينيم به استيل آذين بياورم.
وي خطاب به انصاري‌فرد گفت: به مديرعامل پرسپوليس كه از تقديم دسته‌‌گل‌هاي من به هواداران صحبت مي‌كند مي‌گويم همين الان هم با اينكه بيرون از باشگاه پرسپوليس هستم حاضرم با تمام وجود براي اين باشگاه هزينه كنم و بازيكناني مثل كريمي كه واقعا دچار مشكل شده‌اند را در اين تيم نگه دارم تا پرسپوليس دچار ضرر نشود.
رئيس سابق هيات مديره پرسپوليس در خصوص برگشت خوردن برخي از چك‌هاي وي به هتل‌ها و اماكن مختلف اظهار داشت: اگر در فصل گذشته يك چك از من برگشت خورده، حاضرم با كمال ميل ظرف دو ساعت آن را پرداخت كنم. به نظرم آقايان به دنبال اين هستند كه اطلاعات غلط به مردم بدهند.
وي اضافه كرد:‌ تنها چك برگشتي باشگاه پرسپوليس در زمان من چك 30 ميليون توماني هتل استقلال بود كه آقاي منتظر موعود قائم مقام باشگاه صادر كرده بود و قرار بود از جذب اسپانسر در ليگ قهرمانان آسيا پرداخت شود. حالا نمي‌دانم با چه هدفي اين موضوع را به پاي من نوشته‌اند. من براي همه گفته‌هايم مدرك دارم و حاضرم آنها را منتشر كنم.
هدايتي درباره برگشت خوردم چك خود از صندوق حمايت از قهرمانان تاكيد كرد: دو بار از صندوق حمايت از قهرمانان وام گرفتيم. دفعه اول كه وامي 300 ميليوني بود بايد چك مي‌داديم كه مصطفوي اين كار را كرد و خوشبختانه با كمك سازمان تربيت‌بدني اين چك پاس شد.
وي افزود: ‌در وام دوم 300 ميليوني كه از صندوق حمايت از قهرمانان گرفتيم آقاي انصاري‌فرد چك نداشت كه به صندوق بدهد. به همين دليل اين چك را من دادم و بايد اين پول از حساب جذب اسپانسر و سازمان تربيت بدني پرداخت شود. حتي اسناد و مدارك اين موضوع را دارم و از من خواسته شد با توجه به اينكه باشگاه نياز به پول دارد و چك لازم است من اين كار را انجام ‌دهم.
هدايتي خاطرنشان كرد: همچنان منتظر موافقت هواداران براي جذب بازيكنان پرسپوليس هستم كه آقايان آنها را به بازي گرفته‌اند. اگر لازم باشد درددل‌هاي زيادي دارم تا بيشتر درباره آقايان براي رسانه‌ها و مردم توضيح دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)