مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سابق هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس گفت: ياد گرفته‌ايم هميشه يك نفر را مقصر ناكامي بناميم اما دادكان و پروين هم وينگادا را تاييد كرده بودند.

حسين هدايتي درباره شايعه پيوستن بازيكنان پرسپوليس به استيل آذين تصريح كرد: همانطور كه گفته‌ام قصد ندارم بازيكني را از پرسپوليس به استيل‌آذين بياورم مگر اينكه شرايط خاصي باشد. من از كريمي و نيكبخت تقاضا مي‌كنم در تيم اول خود يعني پرسپوليس حضور داشته باشند تا به شايعاتي كه در چند روز اخير گفته شده پاسخ داده شود. درست است كه از پرسپوليس رفته‌ام اما هنوز دلم با اين تيم است. البته استيل‌آذين را نيز همانند پرسپوليس دوست دارم.
وي در جواب اين سئوال كه چرا وينگادا را به عنوان سرمربي به پرسپوليس آورديد و از او بيش از حد حمايت كرديد؛ اظهار داشت: به زودي حرف هاي ناگفته‌ام را بازگو مي‌كنم اما آقاياني كه دنبال اين هستند كه همه چيز را سر يك نفر خراب كنند بدانند دادكان پس از حضور وينگادا در ايران به من تبريك گفت و او را تاييد كرد. همچنين علي پروين در گفت و گو با رسانه هاي نوشتاري از حضور وينگادا در ايران ابراز خرسندي كرد. من كه فوتبالی نيستم اما آنهايي كه فوتبالي بودند هم نظرشان اشتباه بود؟
وي افزود: نمي‌خواهم از فردي دفاع كنم اما من در يارگيري پرسپوليس دخالت نداشتم و وينگادا نيز با نظر هيات‌مديره و تاييد علي‌آبادي به پرسپوليس پيوست. با اين حال شما نمي دانيد حاشيه ها در اين فصل چه بر سر پرسپوليس آورد.
هدايتي در خصوص فروش باشگاه استيل‌آذين گفت: اين تيم به هيچ قيمتي فروشي نيست و آقايان بيهوده به فكر حاشيه‌سازي براي اين تيم نباشند. ما با كمترين هزينه به ليگ برتر آمديم و با يك چهارم هزينه نسبت به پارسال جواناني جوياي نام را به فوتبال ايران تحويل داديم. حالا بايد جواب زحمات خود را در ليگ برتر ببينيم و بازيكناني را به فوتبال معرفي كنيم كه شايد لياقت حضور در تيم ملي را داشته باشند.
هدايتي خاطر نشان كرد: از تمام افرادي كه روز گذشته به دعوت من پاسخ دادند تشكر مي‌كنم. آنها نشان دادند كه چه ارزش زيادي براي باشگاه استيل‌آذين قائل هستند. ما سعي مي‌كنيم با برنامه‌ريزي گسترده به فكر حضور پرقدرت در ليگ برتر و حتي آسيا باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)