مرجع خبری پرسپولیس : حسين هدايتي اظهار داشت: متاسفانه مصاحبه انصاري فرد را خواندم اما شنيدم كه ايشان مصاحبه خود را تكذيب كرده است اما بايد درد و دلم را به هواداران پرسپوليس و مردم بگويم.
وي افزود: فصل گذشته دو بار از صندوق حمايت از قهرمانان وام دريافت كرديم كه با مصوبه هيات مديره پرسپوليس بود در دفعه اول به علت نداشتن دسته چك مصطفوي چكي را نزد صندوق حمايت از قهرمانان بابت دريافت 300 ميليون تومان گذاشت.
وي افزود: در بار دوم نيز آقاي انصاري‌فر و باشگاه پرسپوليس چكي نداشت كه در ازاي دريافت 300 ميليون تومان دوم بگذارد به همين دليل ايشان از من خواهش كردند و من چك خودم را بعنوان گرفتن وام نزد صندوق حمايت از قهرمانان گذاشتم.
هدايتي ادامه داد: حالا با اين وضعيت بايد من طلبي را بدهم كه براي باشگاه پرسپوليس است؟ امروز از صندوق حمايت از قهرمانان وضعيت را جويا شدم و مسئول اين صندوق به من گفت كه باشگاه بايد از محل درآمدهاي خود و كمك سازمان تربيت بدني اين پول را برگرداند.
مالك باشگاه استيل آذين خاطرنشان كرد: البته بايد بگويم كه اين پولي كه دريافت شده همان روز بالغ بر 700 ميليون تومان از سوي من روي آن گذاشته شد و در جمع يك ميليارد تومان به بازيكنان پرداخت شد و برخي از بازيكنان ناراحت بودند.

وي افزود: اما الان بي‌انصافي است كه بگويند اين پول را من گرفته ام و خرج كرده‌ام بهتر است واقعيت را به مردم بگويند.
هدايتي همچنين در خصوص بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس به هتل‌ها و سازمان هواپيمايي نيز گفت: در طول ده ماهي كه در پرسپوليس بودم باز هم اعلام مي‌كنم اگر هر هتلي و هواپيمايي از باشگاه طلب دارد دو دستي آن را تقديم خواهم كرد و هيچ باكي از اين كار ندارم چون من حتي برگه تصفيه حساب پول‌هايي را كه دارم نگه داشته‌ام بنظر من اينها فريب هواداراني است كه شايد من بتوانم در آينده به آنها باز هم خدمت كنم.
هدايتي ادامه داد: از اين ببعد ديگر حتي يك كلام درباره پرسپوليس حرف نمي‌زنم اما هوادار اين تيم مي‌مانم من وقتي كه مصاحبه‌اي انجام دادم و گفتم كه حاضرم پول پاداش بازيكنان پرسپوليس را بدهم مي‌دانستم كه امكان دارد سوء تفاهم بوجود بيايد اما نمي‌دانستم آقايان دوباره فكرهاي بد مي‌كنند.
وي افزود: اما بهتر است مسئولان باشگاه پرسپوليس بدانند قول پاداشي را كه داده بودم فقط بخاطر بعضي از نزديكان باشگاه بود كه از من كمك خواسته بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)