پرسپولیس نیوز : مالک شرکت استیل آذین ایرانیان گفت:تا همین ساعت در حساب خصوصی سازی فقط شرکت استیل آذین ایرانیان پول واریز کرده است.

حسین هدایتی ،درباره آخرین اخبار از بحث فروش سهام باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:من در مزایده شرکت نکردم و شرکت استیل آذین ایرانیان در مزایده شرکت کرده است.برابر قانون شرکتی که پیش از مزایده پول پرداخت کرده است شرکت استیل آذین ایرانیان بود.رقم ما هم 11 تا 6 بود.یک آدم عاشق زمانی که باید حضور داشته باشد می آید و کمک می کند.نتیجه رامسولان تصمیم می گیرند.

وی ادامه داد:برابر قانون باید از سه جا استعلام بگیرند.از نظر قانونی استیل آذین تنها شرکت کننده است.قانون دیگر تفسیر نمی خواهد.هر نوع واگذاری یک آگهی مزایده دارد.آگهی مزایده گویاست.قانون می گوید شرکت را می فروشیم با این شرایط.قانون می گوید سه در صد ثمن معامله را تا پایان وقت اداری روز قبل متقاضی واریز کند.سه نفر دیگر هیچ واگذاری نداشته اند.

هدایتی درباره اینکه گفته می شود نماینده بهنام پیش رو کیش پول را از ترکیه حواله کرده است افزود:من کاسب هستم،تاجر هستم.کارخانه دار هستم.ما در تحریم هستیم و حواله بانکی سه سال است در ایران صورت نمی گیرد.اگر تحریم ها لغو شده است به ما مژده بدهند.حواله صرافی هم دو ساعت کار دارد.تا همین ساعت در حساب خصوصی سازی فقط شرکت استیل آذین ایرانیان پول واریز کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)