پرسپولیس نیوز : مالک استیل  آذین اعلام کرد شرکت رقیب(بهنام پیشرو کیش) مبلغ پیش پرداخت مزایده را پرداخت نکرده به این ترتیب استیل آذین برنده مزایده خواهد بود.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ در میان سکوت رسانه ای و شرایطی که هیچ مصاحبه رسمی انجام نمی شود اطلاع رسانی را به سخت ترین شکل ممکن و به وسیله صفحات اجتماعی مدیران برای شما انجام می دهیم.

در تازه ترین مطالبی که از صفحه شخصی مدعی شماره یک خرید پرسپولیس کسب کردیم مالک استیل  آذین ایرانیان اعلام کرد با توجه به این که شرکت رقیب مبلغ پیش پرداخت را واریز نکرده وی برنده مزایده خواهد بود.

حسین هدایتی در نظرات صفحه خود در پاسخ به هواداران نوشت: دوستان عزيز خواست خدا هرچه باشد همان ميشود. ضمناً ما برابر مقررات وجه پيش پرداخت را دو روز قبل از مزايده واريز كرديم ولى رقبا تا زمان مزايده وجه پيش پرداخت را پرداخت نكردند بنابراين حضورشان غير قانونى بود واصلاً پاكت كسى كه پيش پرداخت راواريز نكرده نبايد باز مى شد. فلهذا شركت استيل اذين ايرانيان پيروز مزايده مي باشد.

وی در پایان گفت: مراحل ادارى در پيش است كه اگر قابل باشيم و اهليت شركت را مراجع ذيصلاح تاييد كنند نتيجه نهايى توسط مسولين محترم خصوصى سازى اعلام مي شود. و براى اولين بار باشگاهدارى وخصوصى سازى واقعى بعد از انقلاب اتفاق مى افتد. انشاالله.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)