پرسپولیس نیوز : مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: به هیچ عنوان قصد ندارم به فوتبال بازگردم و اگر در این راه حرکتی انجام می‌دهم تنها به قصد و نیت کمک است.

حسین هدایتی با اشاره به رایزنی فدراسیون فوتبال ایران با اسپانیا برای برگزاری دیدار دوستانه خاطرنشان کرد: به عنوان یک خیّر ورزش و سرباز کوچک نظام اعلام می‌کنم هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم تا این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

وی ادامه داد: جامعه جوان کشور ما نیاز به هیجان و نشاط دارد و برگزاری اینگونه دیدارها می‌تواند نشاط و هیجان را در آنها بالا ببرد. همانگونه که میزبانی جام ملت‌های آسیا می‌تواند اثرات مثبتی بر جامعه داشته باشد.

مالک باشگاه استیل آذین با اشاره به سفر سپ بلاتر به ایران اظهار داشت: این فرصت خوبی است تا بتوانیم رایزنی‌های لازم را انجام دهیم و  میزبانی‌های خوبی برای کشورمان کسب کنیم. قبل از این نیز گفته بودم کسب میزبانی جام ملت های آسیا یکی از آرزوهای من است  و اکنون نیز اعلام می‌کنم هر کمکی از دستم برآید انجام خواهم داد تا این مهم به ایران تعلق بگیرد.

وی درباره اخبار مربوط به بازگشتش به فوتبال گفت: به هیچ عنوان قصد ندارم به فوتبال بازگردم و اگر در این راه حرکتی انجام می‌دهم تنها به قصد و نیت کمک است و مطمئن باشید به صورتی که در گذشته فعالیت می‌کردم به فوتبال باز نخواهم گشت. به تیم خیبر خرم آباد کمک مالی کردم و این به معنی این نیست که به فوتبال برگشته‌ام.

هدایتی افزود: تنها دلبستگی من به فوتبال به جز تیم ملی، پرسپولیس است که بازی‌هایش را دنبال می‌کنم و امیدوام روند موفقیت خود را ادامه دهد.

وی در پایان با تبریک موفقیت کاروان ایران در مسابقات پاراآسیایی تاکید کرد: خسروی نشان داد کسب نتیجه در ورزش فقط منوط به منابع مالی نیست و با مدیریت صحیح می‌توان موفق بود. این موفقیت را تبریک می‌گویم و آماده‌ام به این عزیزان هم کمک کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)