مرجع خبری پرسپولیس : مالک باشگاه استیل آذین با تاکید بر اینکه قصد جذب بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس را ندارد، گفت: در صورتی اقدام به جذب آنها می کنیم که در لیست مازاد باشگاههایشان باشند.

حسین هدایتی که عصر دوشنبه و پس از صعود تیم فوتبال استیل آذین به لیگ برتر با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: برخلاف صحبت هایی که این روزها مطرح می شود بنده هیچ تصمیم برای جذب بازیکنان استقلال و پرسپولیس ندارم.

وی افزود: تنها در شرایطی این احتمال وجود دارد که با بازیکنان این دو تیم وارد مذاکره شویم که از سوی مسئولان در لیست مازاد قرار گرفته باشند.

هدایتی ادامه داد: ما که نمی توانیم همه بازیکنان این دو تیم را به خدمت بگیریم. هر تیم فقط می تواند شش بازیکن لیگ برتری به خدمت بگیرد که ما هم تلاش می کنیم بهترین ها را جذب کنیم.

مالک باشگاه استیل آذین در مورد صعود این تیم به لیگ برتر گفت: ما نشان دادیم می شود با اعتماد به جوانان و صرف کم ترین هزینه نتایج خوبی گرفت و تیم را به لیگ برتر رساند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید برای فصل آینده بهترین تیم را تدارک خواهیم کرد و هدفمان کسب عنوان قهرمانی و یکی از رده های اول تا سوم لیگ برتر است.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با رد پرداخت مبالغ هنگفت به بازیکنان پرسپولیس و پرداخت این مبالغ در استیل آذین خاطر نشان کرد:  ما در پرسپولیس گرانترین بازیکن مان علی کریمی بود که 300 میلیون گرفت و به هیچ وجه بازیکن  350 میلیون تومانی نداشتیم .

هدایتی افزود: وقتی در پرسپولیس بودم هیچ نقشی در انتخاب بازیکن نداشت و در استیل آذین هم نخواهم داشت. بنده تنها نظارت می کنم و امور دیگر را به مسئولان باشگاه خواهم سپرد و مطمئن باشید دست دلالان را از استیل آذین کوتاه می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)