پرسپولیس نیوز : پس از درخواست های مکرر هواداران پرسپولیس برای تامین مالی جذب ضرغام اسماعیل بازیکن عراقی مد نظر باشگاه پرسپولیس حسین هدایتی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز ، رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب در صفحه شخصی خود نوشت: «دوستان عزيزم، پيرو پيام هاى پر مهرتان در اين صفحه اجتماعى، در رابطه با كمك مجدد به باشگاه پرسپوليس براى جذب بازيكن عراقى، با آقاى على طاهرى سرپرست فعلى باشگاه تماس گرفتم و اعلام آمادگى كردم تا در صورتى كه كادر فنى براى جذب اين بازيكن يا گزينه هاى ديگرى كه در حال بررسى هستند، نياز به تامين مالى داشته باشد، با افتخار انجام وظيفه خواهد شد.
ضمناً لازم است هواداران عزيز، با حوصله و حمايت همه جانبه و حضور در اولين بازى ضمن نمايش اتحاد و يكپارچه گى پرسپوليسى ها، از بازيكنان حمايت كنند. همچنين اميدوارم، مسئولين فعلى با تصميمات درست به همدلى بيشتر هواداران و تقويت تيم كمك كنند.
ياعلى»

 

به نظر می رسد کارکردهای شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر جامعه ورزش امروز بیش از هر زمان دیگری شده است. البته این در حالی است که ضرغام اسماعیل عضو باشگاه عراقی الشرطه بوده و در صورتی که پیش از این قرارداد خود با باشگاه عراقی را فسخ نکرده باشد پیوستن وی به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس مشکل می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)