مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل‌آذين گفت: براي انتقال كريمي به پرسپوليس من تنها تصميم نمي‌گيرم و هيات مديره در مورد انتقال وي تصميم مي‌گيرد.

حسين هدايتي كه بعدازظهر روز گذشته در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها حضور يافته بود در خصوص شرايط استيل‌آذين اظهار داشت: تيم استيل آذين شرايط خوبي دارد و از بازيكنان راضي هستم؛ قبل از بازي با سپاهان با كادر فني و بازيكنان صحبت كردم و به آنان متذكر شدم كه براي كسب سهميه آسيا تلاش كنند.
وي ادامه داد: هر كس به ما در اين راه كمك كند دست او را خواهيم فشرد و هر شخصي كه سنگ جلوي پاي ما بيندازد او را از كادر فني كنار خواهيم گذاشت. حميد استيلي شخص باتجربه و مورد علاقه من است و اميدوارم با همين كادر بتوانيم سال آينده در آسيا ظاهر شويم.
مالك باشگاه استيل‌آذين در خصوص انتقال علي كريمي پرسپوليس يادآور شد: كريمي بازيكن فوق ستاره‌ و متعلق به فوتبال ايران است. همه تيم‌ها خواستار وي هستند و براي در اختيار داشتن چنين بازيكني دست به هر كار مي‌زنند. اول فصل، وي قصد ترك ايران را داشت تا پيشنهاد تيم‌هاي آمريكايي را بپذيرد، اما من جلوي چنين تصميمي را گرفتم و حتي قصد داشتم به صورت رايگان جادوگر آسيا را در اختيار تيم پرسپوليس قرار دهم؛ اما عده‌اي جلوي اين اقدام را گرفتند.
وي ادامه داد: رفتن علي كريمي به پرسپوليس دير يا زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. او بالاخره به پرسپوليس باز خواهد گشت.

هدايتي خاطرنشان كرد: بايد تلاش كنيم امثال علي كريمي را در ايران زياد كنيم و از اين بازيكنان بهره ببريم؛ به نظر من مشكل پرسپوليس نبود علي كريمي نيست. پرسپوليس بازيكنان زيادي دارد و بايد در جاي ديگري به حل مشكلات خود بپردازد؛ همانطور كه تاكنون توانسته است برخي از مشكلات را شناسايي و حل كند. من در اين مشكلات دخالت نمي‌كنم.
مالك باشگاه استيل‌آذين عنوان كرد: آرزوي سربلندي پرسپوليس را دارم اما براي قهرماني تيم محبوبم دست به كاري نمي‌زنم كه تيمي را كه خود ساخته‌ام نابود كنم. استيل آذين باشگاه حرفه‌اي است و در آن هيات مديره تصميم‌گيري خواهد كرد. من تنها در آن تصميم نمي‌گيرم و ساير اعضاي هيات مديره در مورد انتقال علي كريمي تصميم مي‌گيرند.
وي خاطرنشان كرد: حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس نامه‌اي را در خصوص انتقال علي كريمي به باشگاه ارسال كرده است كه من آن را به هيات مديره ارجاع داده‌ام و در نيم فصل در اين مورد تصميم خواهيم گرفت.
هدايتي درباره حضور در ورزشگاه آزادي براي تماشاي ديدار بين تيم‌هاي استيل آذين و پرسپوليس اظهار داشت: من اصلا در آن روز در ايران نيستم كه بتوانم در ورزشگاه حضور يابم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)