مرجع خبری پرسپولیس : آغاز مذاكرات هدايتي با رحمتي، حسيني، كعبي، كريمي و خلعتبري

شش ستاره تيم ملي كه فصل گذشته در ليگ برتر ايران بازي كرده اند در ليست خريد باشگاه استيل آذين قرار گرفته اند و حسين هدايتي از امروز(شنبه) مذاكرات جدي تر براي عقد قرارداد داخلي را آغاز خواهد كرد.
به گزارش مرجع خبری و به نفل از سايت گل مهدي رحمتي، حسين كعبي، جلال حسيني، علي كريمي، محمدرضا خلعتبري و غلامرضا رضايي بازيكناني هستند كه پيشنهادات مالي بسيار خوبي از سوي باشگاه استيل آذين دريافت كرده اند و به همين دليل از عقد قرارداد با تيم هايي كه خواهان آنها هستند سر باز زده اند· رحمتي در حالي با هيچ تيمي قرارداد نبسته كه تيم هاي سپاهان، مس و ذوب آهن با رقمي بالغ بر 054 ميليون تومان خواهان او هستند.سيدجلال حسيني نيز تا به امروز حاضر به عقد قرارداد با پرسپوليس، سايپا و سپاهان نشده و حسين كعبي هم به پيشنهاد عقد قرارداد با سايپا و مس كرمان پاسخ روشني نداده است. غلامرضا رضايي نيز در پاسخ به مسوولان باشگاه پرسپوليس گفته است اگر اواسط هفته جاري به يك تيم خارجي نرود مذاكرات را آغاز خواهد كرد· محمدرضا خلعتبري نيز در پاسخ به سوالات خبرنگاران مي گويد در حال بررسي پيشنهادات خارجي و داخلي است.
از سويي ديگر گفته مي شود پژمان نوري و مازيار زارع نيز مدنظر حميد استيلي و حسين هدايتي قرار گرفته و در صورتي كه استيل آذين موفق به عقد قرارداد با ساير بازيكنان نشود با اين دو نفر وارد مذاكره خواهد شد. حسين هدايتي قصد دارد با جذب 6 بازيكن ليگ برتري و 4 بازيكن خارجي تاثيرگذار تيمي در حد قهرماني در ليگ برتر ببندد. قطعا اگر هدايتي اسير آيين نامه نقل و انتقالات در ايران نمي شد بيش از شش ستاره ليگ برتر ايران را به خدمت مي گرفت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)