مرجع خبری پرسپولیس : رئيس هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس گفت: فردا علي‌آبادي و دادكان با هم آشتي مي‌كنند

حسين هدايتي اظهار داشت: با فراموشي مسائل گذشته و براي وفاق ملي، مهندس علي‌آبادي و محمد دادكان با يكديگر به گفت و گو مي‌نشينند و در خصوص مسائل مختلف صحبت مي كنند. البته تا امروز هم مشكلي وجود نداشته و عده اي بزرگنمايي كرده اند.
وي افزود: همه به دنبال اين هستيم كه دست به دست هم دهيم تا فوتبال و ورزش ايران به موفقيت برسد. خوشحال هستم كه هر روز آرامش براي صعود تيم ملي به جام‌جهاني بيشتر مي‌شود و مسئولان دلسوزانه در اين راه تصميمات بزرگي مي‌گيرند.
هدايتي ادامه داد: وظيفه خودم دانستم تا براي برقراري رابطه مهندس علي‌آبادي و دادكان پادرمياني كنم. به همين دليل از دو طرف خواهش كردم تصميم جديدي بگيرند كه خوشبختانه بزرگواري و دل صاف آنها باعث شد جواب مثبت بگيرم. اين دو فردا با هم آشتي مي كنند.
وي اضافه كرد: از مهندس علي‌آبادي، مرد اول جامعه ورزش كه بسيار فكورانه در خواست آشتي را پذيرفت و همچنين از دادكان كه نشان داده‌ قلبش مانند مسئولان سازمان تربيت‌بدني براي ايران مي‌تپد تشكر مي كنم. اميدوارم با حمايت بزرگترها و مخصوصا پيشكسوتان فوتبال روزهاي خوبي را شاهد باشيم.
عضو هيات مديره پرسپوليس در خصوص حضور علي‌ دايي در اين تيم تاكيد كرد:

 دايي جزو اسطوره هاي فوتبال ايران است. به نظرم همه با توجه به موفقيت هايش به او بدهكار هستيم اما حضور دايي در پرسپوليس به هيچ عنوان صحت ندارد و ما برنامه‌اي براي جذب او نداريم. اميداوريم براي آرامش دايي دست به حاشيه‌سازي نزنيم.
هدايتي در خصوص وينگادا خاطرنشان داد: از اين مربي حمايت مي‌كنيم اما عملكرد او را براي فصل اينده از اول تا پنجم خرداد مورد سنجش قرار مي‌دهيم. اگر امكان داشت با نظر هيات مديره و مديرعامل در خدمت اين مربي در فصل آينده باشيم در غير اينصورت تصميم جديدي مي‌گيريم.
وي افزود: تا به امروز از وينگادا راضي هستيم و اميدواريم او بتواند ما را به اهداف بزرگ هيات‌مديره و مسئولان زحمتكش سازمان تربيت‌بدني برساند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)