پرسپولیس نیوز : کشتی پرسپولیسی‌ها در آستانه رسیدن به ایستگاه بیست‌وششم مجدداً به صخره حواشی برخورد کرد.

اخبار از داخل باشگاه به قدری نگران‌کننده است که حتماً باعث تعجب‌‌تان خواهد شد. این گزارش، شما را در حال و هوای آخرین اتفاقات باشگاه قرار می‌دهد.

 

همه چيز خوب پيش مي‌رفت
بعد از تساوي مقابل راه‌آهن، انگار همه چيز داشت به خوبي پيش مي‌رفت و اين كشتي بزرگ اما لطمه‌ديده سرخپوشان از توفان‌هاي اين فصل، راه جديد و مطمئني پيدا كرده است. پول از هدايتي، مديريت از نژادفلاح و هدايت از برانكو ايوانكوويچ اما به يك‌باره درياي اتفاقات، توفاني شد. آزادي حميدرضا سياسي از زندان شايد در نگاه اول، خبر خوشحال‌كننده‌اي باشد اما نه براي كساني كه احساس مي‌كردند صاحب باشگاه و سهام آن شده‌اند! سياسي سعي كرد در اولين مصاحبه‌هايش اين فضا را ايجاد كند كه ديگر كاري با پرسپوليس ندارد ولي قدم به قدم، موضوعات ديگري پيش آمد.

درخشان چه شد؟
ماجراي درخشان هم جالب است. او كه بعد از بازي با راه‌آهن از كشتي توفان‌زده پرسپوليس بيرون رفت، در كمتر از يك ماه، 250 ميليون از اين باشگاه پول گرفت. 150 ميليون تومان 8 فروردين براي درخشان واريز شد و 17 فروردين يك چك 100 ميليون توماني با امضاي حسين هدايتي اما چك 100 ميليوني‌‌اش كه قرار بود چهارشنبه هفته قبل پاس شود، با مشكل مواجه شد. حتي شنيديم اين چك روز گذشته به علت خالي بودن حساب، برگشت خورد كه البته نمي‌دانيم اين خبر صحت دارد يا نه؟

«آقايان» چه كساني هستند؟
حسين هدايتي در يك پيام اينستاگرامي، با ادبياتي بسيار عجيب، نوشت: «در مورد پرسپوليس فكر كنم آقايان دوباره طبق معمول با توجه به توافقات صورت گرفته رفتن تو پيچ(!) و لذا حضور موقتى ما و همكارانم ظاهراً مورد رضايت آقايان نيست. بنابراين تلاش مي‌كنيم در مزايده شركت تا بلكه پيروز ميدان باشيم، ان‌شاءا…. هـر آنچه از نيم‌فصل تا اين ساعت پرداخت شده به عنوان يك شاخه گل سرخ تقديم به شما هـواداران. لذا از اين ساعت به بعد به دليل پيچش آقايان(!) بنده پرداخت و تعهـدى نخواهـم داشت تا پيروزى در مزايده و تحويل گرفتن باشگاه.» حالا مي‌توان حدس زد منظور هدايتي از «آقايان» كسي نيست به غير از خادم.

هدايتي رفت، نژادفلاح ترسيد
هدايتي در پيام خود نوشته بود ديگر به باشگاه پول نمي‌دهد اما در مزايده شركت مي‌كند. اين پيام را سه‌شنبه‌شب منتشر كرد اما ظهر ديروز شنيديم شايد وارد مزايده هم نشود. اصلاً او شايد به همين روندش ادامه داده و كلاً از پرسپوليس دور شود. اين قضيه، محمدحسين نژادفلاح را نيز نگران كرده است.

ماجراي عجيب آقاي برانكو
اما بشنويد از ماجراي برانكو. سرمربي پرسپوليس در جريان مذاكرات، شرط گذاشته بود كه 25 درصد از قراردادش را بگيرد و سپس به تهران بيايد اما مديران پرسپوليس به او گفته بودند به علت تحريم‌ها، نمي‌توانند پول را به حساب برانكو در زاگرب واريز كنند و به همين علت قرار شد پول را به حسابي در كشور امارات بريزند ولي آنقدر اين موضوع كش پيدا كرد كه برانكو بدون دريافت پول به تهران برگشت. شنيديم او روز گذشته مجدداً در گفت‌وگو با يكي از مسئولان باشگاه خواهان دريافت 25 درصد از پولش شده و حتي گفته باشگاه اين پول را به جاي حساب امارات، به حساب رضا چلنگر واريز كند ولي آن‌ فرد اعلام كرده اين كار قانوني نيست و پرسپوليسي‌ها فقط به حساب برانكو پول مي‌ريزند اما براي اين كار، اين مربي كروات بايد كمي به باشگاه زمان بدهد. حالا كه برانكو رفته، مشخص نيست از كدام كانال، بايد پول برسد تا حدود 800 ميليون تومان به اين مربي بدهند! شايد هم اتفاقات ديگري رخ دهد و مثلاً برانكو به دنبال راهي براي دريافت پولش از منابع ديگر افتاد.

مصاحبه خادم و قهر هدايتي
شايعه شد سياسي دو روز پس از آزادي از زندان، با اميررضا خادم معاون پارلماني وزير ورزش تماس گرفت. او در اين تماس از خادم درخواست كرد زماني براي مذاكره در هفته آينده براي تسويه‌حساب با باشگاه پرسپوليس داشته باشد. سياسي معتقد است حدود 30 ميليارد تومان از سه باشگاه پرسپوليس، استقلال و راه‌آهن طلبكار است كه بايد همه اين بدهي‌ها صاف شود. در همين شرايط، خادم با يكي از خبرگزاري‌ها مصاحبه‌اي انجام داد و گفت: «سياسي همچنان عضو هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس است.» همين مصاحبه، موج ديگري از اتفاقات را به بدنه كشتي پرسپوليس كوبيد چون حسين هدايتي با خيالي راحت از اينكه مورد وثوق وزارت ورزش قرار گرفته، اقدام به تزريق پول به اين باشگاه كرده بود ولي وقتي فهميد باز هم پاي سياسي در ميان است، به يك‌باره تصميمش را عوض كرد.

چرا دير حكم دادند؟
هدايتي روز يك‌شنبه هفته قبل (17 فروردين) به وزارت ورزش رفت تا درخصوص حضور در هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس و اسپانسرينگ سه ساله اين باشگاه با خادم صحبت كند. آنقدر اين جلسه مثبت بود كه هدايتي پذيرفت پول كامل برانكو ايوانكوويچ براي حضور در پرسپوليس را نيز پرداخت كند و اين مربي كروات جانشين حميد درخشان شود اما با اينكه شنيده مي‌شد خادم در جلسه به هدايتي قول داده بود به زودي حكم حضورش در هيأت‌مديره را ابلاغ مي‌كند ولي هرگز اين اتفاق رخ نداد. هر روز، حكم به تعويق مي‌افتاد تا اينكه سياسي از زندان آزاد شد و خادم هم اعلام كرد سياسي همچنان عضو هيأت‌مديره پرسپوليس است. جالب اينكه سياسي هرگز در دوران بازداشتش، نامه‌اي درخصوص استعفا از هيأت‌مديره پرسپوليس ننوشته بود. حالا به نظر شما اين مسائل با يكديگر ربطي دارد؟

همه چيز خراب شد
دريا براي پرسپوليس همچنان توفاني است. كشتي سرخ‌ها با اينكه از معابر مهمي چون دربي، ديدار با لخويا، بنيادكار و النصر به سلامت عبور كرد ولي هرگز رنگ آرامش را نديد. هدايتي رفت، تكليف نژادفلاح مشخص نيست، برانكو با شرايط جديد و بي‌پولي‌هاي باشگاه مواجه شده، چك درخشان پاس نمي‌شود، بازيكنان منتظر پول هستند، اميدواري‌هاي فصل آينده به هاله‌اي از مه رفت، سياسي از طريق مصاحبه خادم مدعي حضور در هيأت‌مديره شد و البته بدهي‌هاي باشگاه هم ادامه دارد. همه چيز خراب شد و كشتي سرخ‌ها با توفاني شديد قبل از بازي بزرگ مقابل سپاهان مواجه شده است. آيا از اين توفان هم به سلامت عبور مي‌كند؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)