پرسپولیس نیوز : مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: هیچ‌کس توانایی رقابت با من برای خرید باشگاه پرسپولیس را ندارد.

حسین هدایتی در حاشیه همایش علم و فوتبال گفت: این همایش یک مانور خوب برای فوتبال ایران است. این فرصت مناسبی است که ما بتوانیم از آن بهره ببریم و در راستای میزبانی مسابقات جام‌ ملت‌های آسیا تلاش کنیم.

وی در خصوص پرداخت قسط دوم خلعتبری عنوان کرد:‌ رویانیان هم مانند شما خبرنگاران شکارچی خوبی است. این پرداخت‌ها برای من حواشی درست می‌کند.

مالک باشگاه استیل‌آذین در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: این 2 تیم به جمهوری اسلامی تعلق دارند و برای مردم ایران هستند به همین دلیل نمی توانند آن را به شخص یا شرکتی واگذار کنند.

وی اضافه کرد: من پیشنهاد می‌کنم باشگاه را به یک نفر واگذار نکنند. آمدیم آن طرف برشکسته شد و یا دیگر تمایلی به حضور در فوتبال نداشت و نتوانست باشگاه محبوب مردم را اداره کند. آن زمان است که این تیم زمین خورده و دچار مشکل می‌شود بهتر است به 4 شخص و مردم واگذار شود اما اگر قرار به واگذاری این تیم باشد بدانید که کسی نمی‌تواند با من رقابت کند.

هدایتی در خصوص مشکلات علی دایی و علی کریمی تاکید کرد: دایی و کریمی دو اسطوره بزرگ فوتبال ایران هستند. آنها با یکدیگر قهر نیستند و من این را شهادت می‌دهم اما اگر روزی این اتفاق رخ داد که علی کریمی در پرسپولیس نبود بدانید که به دایی بر نمی‌گردد و باید دیگران بخواهند که او به تیم بیاید. کریمی یک ورزشکار محبوب و صاحب عزت است. آقای رویانیان باید زودتر در این مورد تصمیم‌گیری کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)