هدایتی: شاید کاشانی مدیرعامل پرسپولیس شود/گفته بودم پول قرارداد کریمی را هدیه می دهم/اگر من بودم الان مربی خارجی پرسپولیس معرفی شده بود/ اتومبیل به سرقت رفته هم به نام من است!
مرجع خبري پرسپوليس: حسين هدايتي مالك باشگاه استيل‌آذين پس از جدايي از پرسپوليس تمركز خود را فقط معطوف به تيمش كرده و تاكيد مي‌كند كه استيل‌آذين براي كسب عنوان قهرماني وارد ليگ برتر خواهد شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فینا، هدايتي كه چند ماه پيش از هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس كنار رفت، حالا تيمش استيل‌آذين را در ليگ برتر مي‌بيند و با جذب چند بازيكن سرشناس اميدوار است كه اين تيم سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورد.


وضعيت فعلي استيل‌آذين چطور است؟
باور كنيد كه من اطلاع دقيقي ندارم و بيشتر درگير كارهاي اقتصادي‌ام هستم. افرادي در باشگاه هستند كه تمامي كارها را انجام مي‌دهند و بهتر است كه در مورد استيل‌آذين از آنها سئوال كنيد. حتي نمي‌دانم كه در حال حاضر حضور چه بازيكناني در تيم ما قطعي شده است.

ولي شما مالك باشگاه هستيد و بايد از اين مسائل اطلاع داشته باشيد.
همانطور كه گفتم افراد دلسوز و زحمتكش در باشگاه كار مي‌كنند و مشكل خاصي وجود ندارد.

حضور سردار آجورلو و حبيب كاشاني در هيات‌مديره قطعي شده است؟
اين عزيزان به ما كمك مي‌كنند ولي فعلا من اعضاي هيات‌مديره را معرفي نكرده‌ام و اين كار تا آخر هفته صورت خواهد گرفت. ما 6 عضو هيات‌مديره را معرفي خواهيم كرد كه همگي از مديران موفق در فوتبال ايران بوده‌اند، در ضمن در مورد آقاي كاشاني هم منتظر هستيم تا تكليفش با پرسپوليس مشخص شود.

منظورتان چيست؟
در حال حاضر بحث حضور ايشان در باشگاه پرسپوليس به عنوان مديرعامل بسيار جدي است و ما هم منتظريم تا اين موضوع به طور كامل مشخص شود.

اگر كاشاني به پرسپوليس برود، ديگر در استيل‌آذين نخواهد بود؟

پرسپوليس يك باشگاه بزرگ است و مسئولان اين تيم هميشه گرفتاري‌هاي زيادي دارند و نمي‌توان به مسائل ديگر تمركز كرد.

هدف‌تان در ليگ امسال كسب عنوان قهرماني است؟

ما پول خرج نمي‌كنيم كه زنگ تفريح باشيم و در ميانه‌ها و يا پايين جدول قرار بگيريم. هدف ما كسب عنوان قهرماني است و اگر اين عنوان را هم به دست نياوريم بايد در بين 3 تيم اول قرار بگيريم تا صاحب سهميه ليگ قهرمانان آسيا شويم. برنامه‌ريزي 3ساله‌اي طراحي شده و ما بايد حتي براي قهرماني آسيا بجنگيم.

ولي قبول داريد كه براي قهرمان شدن در ليگ برتر فاكتور تجربه هم بسيار مهم است؟

اگر دقت كنيد استيل‌آذين در اولين سال فعاليتش در ليگ دسته‌اول در آستانه صعود به ليگ برتر قرار داشت و در سال دوم خيلي راحت صعود كرد. ما از اين بابت هيچ وقت نگران نخواهيم بود.

حميد استيلي براي اولين بار سرمربي شدن را تجربه خواهد كرد. از اين نگران نيستيد كه او نتيجه نگيرد؟

بايد به جوان‌ها ميدان داد و به آنها اعتماد كرد. من معتقدم مربيان جواني مثل استيلي با مربيان سرشناس و با تجربه فوتبال ايران شايد فقط 10 درصد تفاوت داشته باشند و اكثر مربيان در حد هم هستند. در ضمن انگيزه جوان‌ها به نظر من بيشتر است.

استيل‌آذين و پرسپوليس در اين فصل مقابل هم قرار خواهند گرفت. شما طرفدار كدام تيم خواهيد بود؟

هر تيمي كه شايستگي‌اش بيشتر باشد طرفدار آن تيم خواهم بود. در ضمن بايد بگويم كه من از صميم قلب و هميشه پرسپوليس را دوست دارم.

در مورد وضعيت فعلي پرسپوليس چه نظري داريد؟

من فقط مي‌توانم دعاگوي اين تيم باشم تا با موفقيتش، هواداران خوشحال شوند.

قبول داريد كه شرايط اين تيم نگران‌كننده است؟

بله واقعا نگران‌كننده است ولي حرف خاصي نمي‌زنم و فقط براي پرسپوليس دعا مي‌كنم.

برخي معتقدند اگر شما همچنان در هيات‌مديره بوديد سرمربي خارجي خيلي زودتر انتخاب مي‌شد.

من بارها گفته‌ام كه خدمت به پرسپوليس يك افتخار است و زماني كه در اين تيم بودم به هيچ عنوان كوتاهي نكردم. اگر الان در پرسپوليس بودم حتي نمي‌گذاشتم بازيكنان كليدي اين تيم جدا شوند. بحث تيمي مثل پرسپوليس با استيل‌آذين متفاوت است و اين تيم ميليون‌ها هوادار دارد.

ولي انصاري‌فرد چند روز پيش در مصاحبه‌اي گفته بود كه نيازي به كمك هدايتي ندارد.

خودم به عنوان مالك استيل‌آذين از هر كس كه قصد كمك به باشگاه را داشته باشد و در مورد مسائل مالي و اقتصادي و بحث‌هاي مختلف ديگر نظر بدهد و يا كمك كند دستش را مي بوسم. واقعا نمي‌دانم كه اين رفتارها چرا صورت مي‌گيرد و فقط بايد بگويم كه براي آقاي انصاري‌فرد متاسفم.

مي‌گويند حضور علي كريمي در استيل‌آذين قطعي شده است. اين موضوع صحت دارد؟

من قبلا هم گفتم كه به هيچ عنوان حاضر نيستم با جذب بازيكنان پرسپوليس اين تيم را تضعيف كنم ولي شنيده‌ام كه باشگاه پرسپوليس نمي‌خواهد كريمي را حفظ كند. ظاهرا گفته‌اند كه پول لازم براي عقد قرارداد با اين بازيكن را ندارند ولي من قبلا هم گفتم كه حاضرم پول موردنياز كريمي را به باشگاه پرسپوليس بدهم تا او را نگه دارند و حتي گفتم كه حاضرم پول جذب مربي خارجي را هم بدهم. ما تا به امروز با كريمي مذاكره جدي نداشته‌ايم ولي اگر حضور اين بازيكن در پرسپوليس منتفي شود حاضر به جذب او خواهيم بود. ما مدت‌هاست كه كريمي را مي‌خواهيم. در ضمن اين را هم بايد بگويم كه در باشگاه پرسپوليس فقط با مديريت مشكل دارم و اعضاي هيات‌مديره خدمتگزار باشگاه هستند.

خبر داريد كه اتومبيل باشگاه را هم به سرقت برده‌اند؟

بله، شنيده‌ام.

مي‌گويند اين اتومبيل هم به نام شماست؟

بله اتومبيل به نام مجموعه من است و خيلي چيزهاي ديگر هم به نام من است كه آقايان هنوز آنها را تحويل من نداده‌اند و همچنان منتظرم.

حرف آخر…

صحبت خاصي ندارم. فقط به هواداران پرسپوليس مي‌گويم كه خبرهاي خوشحال‌كننده‌اي در راه است و بهتر است كه آنها نگران نباشند.

گفت‌وگو: كريم اعظمي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)