پرسپولیس نیوز : مالک باشگاه استیل آذین گفت ما پیشنهاد خودمان را برای خرید پرسپولیس ارائه کردیم، اگر با قیمت فعلی موفق به فروش نشدید پیشنهاد ما را بررسی کنید.

به گزارش پرسپولیس نیوز، حسین هدایتی با اشاره به مسئله خصوصی سازی پرسپولیس و مسابقه پس فردای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در صفحه شخصی خود نوشت: فوتبال ایران ابتدا به آدم های عاشق و علاقه مند و سپس نیاز به منابع مالی دارد.

استیل آذین ایرانیان پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به هیئت محترم واگذاری ارسال کرده است. تصمیم اخیر اگر چه گام مثبت و رو به جلوست اما کاهش قیمتی نداشته ایم.

امیدوارم مجموعه ای علاقه مند و توانمند تر از ما پیش قدم شود که در آن صورت 20 درصد به شرکت پیشکسوتان تعلق دارد و به يارى خداوند از این ناحیه به باشگاه محبوبمان خدمت می کنیم.

اما در صورت عدم حضور خریدار در مزایده دوم، امیدوار می مانیم تا اگر به مبلغ پیشنهادی شركت استيل آذين ايرانيان عرضه صورت پذيرد، در آن مزایده شرکت و 100درصد سهام را خواهانیم.

همچنين انشاءالله بخشی از سهام را طبق قوانین و ضوابط اعلام شده به پیشکسوتان و هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند عرضه مى کنیم.
دوستان عزیز صبور باشید. به اميد خدا واگذاری به بخش خصوصی صورت خواهد گرفت.

انشاءالله روز سه شنبه براى ديدن بازى تيم محبوبم، به استاديوم مى روم.
ياعلى

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)