پرسپولیس نیوز : حسین هدایتی در جدیدترین پیغام خود اعلام کرده در صورتی که مسئولین شرایط منطقی داشته باشند، حاضر است باشگاه پرسپولیس را خریداری کند.

حسین هدایتی در جدیدترین پستی که در صفحه اینستاگرام خود قرار داده در خصوص جلسه امروزش با علی کریمی مطلب زیر را نوشته است:

 

دوستان عزيز، اينجانب قريب 34 سال است كه به لطف خداوند، مشغول به انجام فعاليت هاى مختلف اقتصادى و كارآفرينى، در زمينه هايى از جمله كارخانه هاى توليدى، شركت هاى بازرگانى، كشت و صنعت، ساختمان سازى و… مى باشم. بحمدالله پرسنل اين مجموعه ها به گواهى اسناد موجود در شركت ها و به اذعان مسئولين مربوطه بالغ بر چند هزار نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم است.

طبیعی است كه در مجموعه شركت هايى با اين تنوع، شركتى از موسسات يا نهاد هاى مختلف طلب كار يا به آنها بدهكار باشد.

اينجانب بارها تاييد كرده ام كه اولاً، شركت هايى از مجموعه تملّكات حقير كه هركدام داراى مديريت مستقل مى باشند، از بانك ها وام اخذ نموده اند كه تعدادى از آنها تسويه حساب، تعيين تكليف و تقسيط گرديده است. ثانياً كليه وام هاى دريافتى اين شركت ها بصورت كاملاً قانونى، بدون استفاده از هرگونه رانت و البته با سپردن وثيقه ملكى اخذ شده است و ميزان كل آن ها از يك درصد دارائى اين مجموعه كمتر است؛ كه اگر اين نبود در طول اين چند سال با وجود تغيير در دولت هاى مختلف، با سلائق متفاوت و يا با سم پاشى هاى گروهى كه با بى تقوايى، بداخلاقى و يا با كج فهمى قصد دارند تا سرمايه گذاران و فعالين اقتصادى كه شفاف كار مى كنند را از كشور فرارى دهند، كشف و برخورد مى شد.

متاسفم كه اين گروه كج فهم يا مغرض هر از چند گاهى براى اينكه خود يا رسانه شان ديده شود، با دروغ و تهمت، سعى در تخريب بنده دارند.

اينجانب، حسين هدايتى دولابى با افتخار عرض مي كنم كه در راه اعتلاى اقتصادى، فرهنگى و ورزشى وطنم، از هيچ تلاشى كوتاهى نكرده و نمى كنم و با تمام وجود و كاملاً شفاف، به تلاش خود در هر زمينه كه رسيدن به اين هدف را ميسر كند، ادامه مى دهم.

صادقانه اعلام مى كنم، على رغم همه تهمت ها و فشار ها در صورتى كه پس از مشاوره با كارشناسان ورزشى و اقتصادى، به اين نتيجه برسم كه با در اختيار گرفتن سهام باشگاه محبوبم، پرسپوليس، مى توانم به ورزش كشور خدمتى نمايم و مسئولين مربوطه نيز با شرايط منطقى خواهان اين امر باشند، اين كار را انجام خواهم داد.

اميدوارم همه با هم، به جاى تلاش براى تخريب سرمايه گذاران، در كنار آنان به رشد كارآفرينى و ريشه كن كردن فقر از جامعه، كمك كنيم نه اينكه با اين قبيل رفتارها باعث شويم كه همه احساس كنند، شفاف سازى در ايران يعنى به جان خريدن حرف هاى ناروا و تهمت هاى نابجا.

يا على
 

 حسین هدایتی در صفحه اجتماعی خود این متن را در حالی منتشر کرده که عکسی از جلسه امروز خود با علی کریمی را منتشر کرده و با گفتن این جمله (جلسه صمیمانه با اسطوره باشگاه پرسپولیس علی آقای کریمی و درد فوتبالی طرفین) مطلب خود را آغاز کرده است.

 


 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)