کریمی مایل است به پرسپولیس بازگردد / دلیلی نمی بینم به پرسپولیس برگردم

 

مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل‌آذين آخرين شرايط بازگشت علي كريمي به پرسپوليس را تشريح كرد.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس، حسین هدایتی در مورد پيوستن علي كريمي به پرسپوليس گفت: علي كريمي يك پرسپوليسي‌ است و در اين تيم شناخته شد. من حاضر بودم به صورت رايگان او را در اختيار تيم پرسپوليس قرار دهم، اما كج‌سليقگي عده‌اي باعث شد جلوي چنين كاري گرفته شود، اما هيأت مديره استيل‌آذين تلاش خود را انجام داد.
هدايتي تصريح كرد: رفتن كريمي به پرسپوليس دير يا زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. او به زودي به پرسپوليس بازخواهد گشت، زيرا خودش نيز مايل است. امكان دارد اين انتقال در نيم‌فصل و يا در پايان فصل رخ دهد.
رئيس سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس يادآور شد: هميشه نمي‌توان با هياهو و جنگ رسانه‌اي كارها را انجام داد به ويژه در خصوص انتقال علي كريمي. اگر هيأت مديره باشگاه استيل‌آذين با انتقال علي كريمي به پرسپوليس موفقت كند و تصميم به چنين اقدامي بگيريم، اين انتقال رخ خواهد داد و به تمام مردم اطلاع خواهيم داد.


مالك باشگاه استيل‌آذين اظهار داشت:

هميشه به هواداران پرسپوليس با عملكردم ثابت كرده‌ام كه از آنها حمايت مي‌كنم و اين تيم؛ تيم محبوبم است. براي تقويت پرسپوليس هر كاري انجام خواهم داد، اما به نظر من مشكل پرسپوليس نبود جادوگر آسيا نيست و مسايل ديگري باعث به وجود آمدن مشكلات شده است كه به من ارتباطي ندارد. اميدوارم با مساعدت سازمان تربيت بدني اين مشكلات حل شود.

وي در خصوص حضور خود در باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: دليلي نمي‌بينم كه به پرسپوليس برگردم و از همين راه دور حمايت خود را انجام خواهم داد. من هر كاري كه از دستم بر بيايد براي پرسپوليس انجام مي‌دهم.
هدايتي افزود: دلم براي هواداران پرسپوليس تنگ شده و هيچ وقت آنها در دل من نمي‌ميرند. من هميشه آنان را دوست دارم و براي موفقيت پرسپوليس دست به هر كاري خواهم زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)