او روزی به پرسپولیس باز می گردد

مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل‌آذين گفت: علي كريمي دست من يك امانت است.

حسين هدايتي اظهار داشت: هواداران پرسپوليس بدانند تمام سعي و تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس بزرگ انجام مي‌دهم و هر نوع حمايت مالي و معنوي دريغ نمي‌كنم.
وي افزود:‌ پس از بداخلاقي‌ها وبي‌پروايي‌ها و همچنين دروغ‌گويي‌ها همه بدانند كه از يك ماه پيش تلاش مي‌كردم به عنوان يك پرسپوليس كريمي را جذب كنم ولي متاسفانه از اينكه دوستان در اين كار كوتاهي كردند ناراحت هستم.
هدايتي تصريح كرد:‌ حتي دوشنبه شب به تقاضاي هيات مديره پرسپوليس و جناب آقاي نژاد فلاح جلسه‌اي برگزار شد و خدا را شكر مي‌كنم كه علي كريمي در اين جلسه پذيرفت كه قرارداد خود را سفيد امضا كند و به هيات فوتبال برود اما با وجود اصرار هيات مديره پرسپوليس از طريق مديرعامل مطلع شديم پرسپوليس جاي خالي ندارد.
هدايتي ادامه داد: اميدوارم با اين شرايط هواداران پرسپوليس به من حق بدهند امروز كريمي را به تيمي بياورم كه مجموعه‌اي پرسپوليسي در آن جذب شده است.
وي خاطرنشان كرد:‌ قول مي‌دهم علي كريمي را به عنوان يك امانت نگه دارم و بعدا مسئولان باشگاه اين امانت را از من پس بگيرند. اين حق من بود در روز پاياني كريمي را جذب مي‌كردم و او را از فوتبال محروم نمي‌كردم چون اين بازيكن بايد براي فوتبال ما حفظ شود.
مالك استيل آذين يادآور شد: دوست نداشتم كريمي به تيم هاي شهرستاني و رقيب برود به همين دليل با اجازه هواداران او را يك سال جذب كردم. كريمي براي پول به فوتبال استيل آذين پا نگذاشته و او يك قهرمان ملي است.

همانطور كه سال قبل كريمي بدون چشمداشت مالي با پرسپوليس قرارداد امضا كرد.
هدايتي عنوان كرد: سقف قرارداد كريمي در چارچوب باشگاه استيل آذين است و به هيچ عنوان او كه بازيكن بزرگي است رقم عجيبي از من نگرفته است.
وي گفت:‌ من خادم و خدمتگذار باشگاه پرسپوليس هستم و اميدوارم همه مرا دعا كنند كه با استيل آذين موفق باشم و حتي پرسپوليس را حمايت كنيم چون بخش خصوصي براي فوتبال ما مفيد است و مي تواند كمك بزرگي به فوتبال ايران انجام دهد. همچنين منتظر هستم تشويق‌هاي هواداران زيادي را در ورزشگاه‌ها ببينم چون كريمي نياز به حمايت دارد.
هدايتي يادآور شد: خوشحالم كه برخي آقايان كه در خصوص جلسات دو شب پيش دروغ نوشته بودند دستشان رو شد و به آنها ثابت شد كه من به دنبال كمك كردن هستم نه ضربه زدن و حاشيه‌سازي.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)