مرجع خبری پرسپولیس : رييس هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس، تلاش براي موفقيت فوتبال کشور و بويژه تيم ملي در شرايط حساس فعلي را يک وظيفه همگاني عنوان کرد و گفت: موفقيت فوتبال ملي نيازمند وفاق و همدلي است

“حسين هدايتي” روز يکشنبه در گفت و گو ئی با اشاره به مطرح شدن ايده وفاق ملي در ورزش کشور، براي دستيابي به موفقيت هرچه بيشتر در عرصه هاي بين المللي، تصريح کرد: بايد براي فتح سکوهاي افتخار در همه عرصه ها از جمله ورزش از تمام ظرفيت ها و توانايي هاي کشور استفاده کنيم.
هدايتي خاطرنشان کرد: رييس سازمان تربيت بدني نيز به عنوان مدير ارشد ورزش کشور در اقدامي عالمانه و شايسته بر استفاده از همه اعضاي خانواده ورزش و ايجاد وحدت و همدلي براي رسيدن به موفقيت هاي بزرگ تاکيد کرده اند و اين اظهارات مي تواند سرآغازي بر تلاش همگاني براي هرچه بيشتر مطرح شدن توانمندي قهرمانان ايران در عرصه هاي جهاني باشد.

محمد علي آبادي  درخصوص ايده وفاق ملي در ورزش، با بيان اينکه به هر حال ورزش همواره به وفاق همه اعضاي خانواده و همدلي و وحدت براي رسيدن به موفقيت هاي بزرگ نياز دارد، خاطرنشان کرد: بايد از همه افراد تواناي خانواده ورزش که به هر دليلي از خدمت به اين خانواده بزرگ دور شده اند براي پيشرفت و سربلندي ورزش و ايران عزيز استفاده کرد.
رييس هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس، با تمجيد از اقدام هوشمندانه رييس سازمان تربيت بدني در استفاده از همه افراد تواناي خانواده ورزش، تاکيد کرد:

اميدوارم افراد کاردان و تواناي عرصه ورزش که به هر دليل امروز در کنار ورزش نيستند از اين فراخوان استقبال کنند و در شرايط حساسي که تيم ملي فوتبال کشور در آن قرار گرفته، يکصدا و همدل براي صعود فوتبال ملي به جام جهاني تلاش کنند.
هدايتي با بيان اينکه دعوت مدير ارشد ورزش کشور همه عزيزان بزرگوار عرصه ورزش را شامل مي شود اظهار داشت: به عنوان رييس هيات مديره باشگاه ورزشي پرسپوليس،معتقدم نيروهاي ارزشمندي همچون محمد دادکان که عمري در فوتبال باشگاهي و ملي کشور دلسوزانه تلاش کرده اند مي توانند در فضاي مثبت ايجاد شده دوباره به فوتبال کشور کمک کنند.

وي افزود: در جلساتي که با دوستان فعال ورزشي از جمله دادکان داشته ام ضروت حضور و فعاليت همه افراد و دلسوزان ورزش در عرصه، براي نيل به هدف مشترک که همانا موفقيت تيم ملي فوتبال است را مورد تاکيد قرار داده ايم و اميدواريم که با همدلي و وفاقي که در آينده ايجاد خواهد شد، شاهد بروز شايستگي هاي قهرمانان کشور باشيم.

هدايتي همچنين درخصوص وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس و برنامه هاي تدارک ديده شده براي موفقيت اين تيم در مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا و همچنين رقابت هاي جام حذفي کشور، گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهيم بست تا پرسپوليس به عنوان تنها نماينده فوتبال ايران در مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا، با ارائه بازيهاي زيبا و دستيابي به مقام قهرماني، از اعتبار فوتبال ايران دفاع کند .

وي قهرماني در جام حذفي را ديگر هدف پرسپوليس عنوان کرد و گفت: با پيروزي امروز در مقابل پاس همدان گام بزرگي براي قهرماني در جام حذفي برخواهيم داشت.
هدايتي درخصوص مطرح شدن اخباري مبني بر مذاکره با علي دايي براي هدايت پرسپوليس و يا حضور در هيات مديره باشگاه، گفت: عزيزاني همچون علي دايي و علي پروين از اسطوره هاي فوتبال کشور و پرسپوليس هستند و احترام خاصي براي آنان قائلم اما برنامه اي درخصوص حضور دايي در هيات مديره و يا سرمربيگري تيم پرسپوليس نداريم .

هدايتي درمورد سرمربي پرسپوليس نيز، گفت: با تمام قدرت از وينگادا حمايت مي کنيم و تصميم گيري براي پايان دادن به همکاري و يا تمديد قرار داد با وي در جلسه اول خرداد هيات مديره خواهد بود .
هدايتي درخصوص علي کريمي و اينکه گفته مي شود با باشگاه الاهلي امارات قرار داد منعقد کرده، گفت: کريمي يک قهرمان ملي و از بزرگان فوتبال ايران است و طبيعي است که پيشنهاداتي از جاهاي مختلف داشته باشد اما سعي ما بر اين است که کريمي را در پرسپوليس نگه داريم و من با هر شرايط مالي که کريمي راضي باشد، او را حفظ خواهم کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)